اچ تی سی روی گوشی های میان رده متمرکز خواهد شد ، تلفیق تکنولوژی واقعیت مجازی و 5G

به گزارش کتاب ارزان، بر اساس خبرهای جدید بازار موبایل، شرکت اچ تی سی بیش از گذشته روی تکنولوژی واقعیت مجازی و 5G متمرکز خواهد شد و این دو تکنولوژی را در تلفن های 2020 ادغام کند.

اچ تی سی روی گوشی های میان رده متمرکز خواهد شد ، تلفیق تکنولوژی واقعیت مجازی و 5G

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، درآمد شرکت اچ تی سی در ماه اوت 67٪ افزایش یافته است و این شرکت اکنون در حال برنامه ریزی بازگشت خود به بازار رقابتی است. تخصص اچ تی سی در شبکه های واقعیت مجازی و 5G است.

دارن چن ، رئیس تایوانی شرکت اچ تی سی در خصوص برنامه های سال آینده این شرکت اعلام نموده که میخواهد دانش واقعیت مجازی خود را در تلفنها ادغام کند. این درحالی است که سامسونگ ، گوگل ، شیائومی و بسیاری دیگر از شرکت ها هدست های واقعیت مجازی مبتنی بر تلفن های همراه خود را منتشر نموده اند. اچ تی سی این کار را نکرد اما میخواهد با روشی دیگر راه خود را پیدا کند.

بر اساس خبرها، اچ تی سی سال جاری روی گوشی های میان رده متمرکز خواد شد و در نظر دارد تا سال 2020 گوشی های 5G خود را راه اندازی کند که با تکنولوژی واقعیت مجازی نیز یوند خورده است. اچ تی سی در کوشش است تا تلفن جدید خود را با تمرکز بر Exodus 1. بهبود بخشد. این شرکت با Bitcoin.com همکاری نموده است. که دارای 4.5 میلیون نفر از دارندگان کیف پول است. درواقع اچ تی سی میخواهد خرید به وسیله ارز مجازی را نیز بهبود ببخشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 364

به "اچ تی سی روی گوشی های میان رده متمرکز خواهد شد ، تلفیق تکنولوژی واقعیت مجازی و 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اچ تی سی روی گوشی های میان رده متمرکز خواهد شد ، تلفیق تکنولوژی واقعیت مجازی و 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید