بازی مرکب در دنیای واقعی!

به گزارش کتاب ارزان، شرکت نتفلیکس میخواهد مسابقه تلویزیونی به نام بازی مرکب: چالش را فراوری کند.

بازی مرکب در دنیای واقعی!

به گزارش خبرنگاران ، سریال تلویزیونی پربیننده بازی مرکب دیگر فقط یک داستان نخواهد بود، چراکه نتفلیکس میخواهد یک رئالیتی شو را با نام بازی مرکب: چالش فراوری و پخش کند.

ایسنا به نقل از رویترز گزارش داده، مسابقه ای که به سفارش نتفلیکس برگزار می گردد، برخلاف سریال کره ای بازی مرکب مرگ بار نخواهد بود و بدترین حالت ممکن برای 465 بازیکنی که در این مسابقه شرکت می نمایند، ترک مسابقه بدون کسب 4.56 میلیون دلار خواهد بود.

به گفته نتفلیکس، جایزه 4.56 میلیون دلاری بیشترین جایزه نقدی است که تا به امروز در تاریخ مسابقات تلویزیون واقع نما معین شده است.

شرکت نمایندگان این چالش، مجموعه ای از بازی ها را با الهام از سریال اصلی به همراه بخش های اضافه شده انجام خواهند داد و در این بین نیز در هر مرحله ای عده ای حذف می شوند.

بنا به اعلام نتفلیکس، در حال حاضر برای افراد انگلیسی زبان از هر کجای دنیا، ثبت نام در این مسابقه آزاد است. این مجموعه مسابقه 10 قسمتی محصول مشترک استودیو لمبرت و استودیوی گاردن خواهد بود و در بریتانیا فیلمبرداری می گردد. چند روز پیش نتفلیکس خاطرنشان کرد ساخت فصل دوم این مجموعه را به زودی شروع خواهد نمود. هوانگ دونگ هیوک خالق و کارگردان این سریال محبوب پیش از این ابراز امیدواری نموده بود که قسمت دوم بازی مرکب در اواخر سال 2024 به نمایش در بیاید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص این مجموعه می توانید به وبسایت SquidGameCasting.com مراجعه کنید.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2128

به "بازی مرکب در دنیای واقعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی مرکب در دنیای واقعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید