با این 3 کار در تایلند محدودیت ها را دور بزنید!

به گزارش کتاب ارزان، تفریحات تایلند

در هر گوشه ای از تایلند می توان منتظر یک اتفاق و ماجراجویی جدید بود. از صخره نوردی با طناب گرفته تا غواصی در اعماق آب ها، تایلند یکی از معدود جاهایی در جهان است که در آن کمترین کمبودی از این لحاظ احساس نمی کنید. تفریحات تایلند تمامی ندارند و هر کدام به گونه ای روح کنجکاو شما را قلقلک می دهند، در این مطلب تعدادی از بهترین آنها را به شما معرفی می کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

با این 3 کار در تایلند محدودیت ها را دور بزنید!

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

صخره نوردی و شیرجه به اعماق آب

یکی از بهترین تفریحات تایلند، صخره نوردی و بعد افتادن به اعماق آب است که اصطلاحا به آن (Deep Water Soloing) می گویند. این ماجراجویی، یک فرم جدید از صخره نوردی است که در آن شما بدون هیچ وسیله ای باید از صخره ها بالا بروید نه گیره ای، نه کفشی و نه هیچ وسیله دیگری! تنها راه بالا رفتن، صخره نوردی است و تنها راه پایین آمدن هم جهش از لبه صخره ها و سقوط است! اما نگران نباشید چون در این نوع سقوط چه در ارتفاع 10 متری و چه 100 متری باشید، پایین شما آب است.

بهترین مکان برای این تفریح؟ استان کرابی در جنوب تایلند و سواحل Tonsai و Railay در آن

غواصی بدون کپسول در Koh Tao

البته که غواصی با اکسیژن، تنها راه کشف صخره های مرجانی اعماق دریا نیست. اگر واقعا دوست دارید متفاوت باشید، باید این کار را بدون کپسول اکسیژن انجام دهید، شاید با خودتان فکر کنید چرا این کار را باید کنید و جواب ساده است، دور زدن محدودیت ها! ضمناً، چه باورتان بشود و چه نشود، این تفریح در سال های اخیر به یکی از اصلی ترین تفریحات تایلند برای افراد ماجراجو تبدیل شده است.

روش هم این است یک نفس بزرگ می گیرید و بعد تا عمق 20 متری یا بیشتر پایین می روید و به جستجوی حیات دریایی، صخره های مرجانی و کشتی های شکسته می روید. بیشترین رکورد این کار توسط فردی بوده که توانسته تا 20 دقیقه زیر آب بماند، البته که هیچ کس چنین انتظاری از شما آن هم در تجربه اول ندارد.

بهترین مکان برای این تفریح؟ Koh Tao

رفتینگ در رودخانه وحشی Mae Taeng

رفتینگ حس فشار زیاد آب روی بدن و خیس شدن و حرکت در جهات مختلف به واسطه این آبهاست. یکی از بهترین مکان های تایلند برای رفتینگ، رودخانه مائه تائنگ در شمال شرقی چیانگ مای است. طبیعت این رودخانه و اطراف آن فوق العاده است، کوه ها، زمین ها و شالیزارهای سرسبز برنج، دره های پر از ارکیده های وحشی، وجود حیواناتی مثل فیل ها و… همه و همه از جاذبه های این منطقه تایلند هستند. این رودخانه از دره های نزدیک مرز برمه آغاز شده و به رودخانه مشهور چائو فرایا می ریزد.

برای داشتن هیجان بیشتر پیشنهاد می کنیم گروه های 2 تا 3 نفره را به جای گروه های بزرگ انتخاب کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 333

به "با این 3 کار در تایلند محدودیت ها را دور بزنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این 3 کار در تایلند محدودیت ها را دور بزنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید