16 مقصد گردشگری ناشناخته در آسیا

به گزارش کتاب ارزان، سفر کردن به مقصدهایی که هر روزه در آگهی های تورها دیده می شوند و پر از توریست هستند، به مذاق همه خوش نمی آید. برخی از ما به دنبال مناطق بکری هستیم که پای کمتر کسی به آن ها رسیده، جاهایی که بتوان در آن ها از آرامش، سکوت و زیبایی های طبیعت لذت برد. در این مقاله 16تا از چنین مقصدهایی در آسیا معرفی شده اند. با خبرنگاران همراه باشید.

16 مقصد گردشگری ناشناخته در آسیا

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

آسیا مقصدهای خیره نماینده زیادی دارد که هنوز توسط توریست ها اشغال نشده اند، از جزیره ها و ساحل ها گرفته تا شهرها و روستاها. در حالی که بعضی از این مکان ها در جاهای دورافتاده واقع شده اند، بقیه گوهرهای پنهانی هستند که توسط گردشگران نادیده گرفته شده اند. برای کسانی که به دنبال بهترین جاهای دیدنی و دوری از شلوغی هستند، ما 16 مقصد فوق العاده را که شامل ساحل های پنهان و دهکده های ماهیگیری، جزایر پوشیده از جنگل و ... می گردد، به شما معرفی می کنیم.

1. جزیره ایریوموت (Iriomote)، ژاپن

در جزیره ایریوموت ژاپن شما احساس خواهید کرد که جنگلی متعلق به خودتان دارید. حدود 90٪ سطح این جزیره توسعه نیافته با زمین های جنگلی متراکم و درختان مانگرو پوشیده شده است. می توانید برای غواصی به یکی از سواحل این جزیره بروید با با قایق در این جزیره سرسبز گردش کنید.

2. جزایر راجا آمپات (Raja Ampat)، اندونزی

علاقه مندان به دنیای زیر آب اغلب به جزیره کم جمعیت راجا آمپات سفر می نمایند که در نوک پاپوای غربی در اندونزی و در قلب مثلث کوران واقع شده است. این جزایر سه چهارم از گونه های مرجانی دنیا را در خود جای داده و شامل مجموعه ای از جنگل ها، ساحل های دارای ماسه های سفید، تالاب های پنهان و غارهای هیجان انگیز هستند.

3. چامپاساک (Champasak)، لائوس

اگر به چامپاساک لائوس سفر کنید، بقایای پادشاهی ای را می بینید که در خرابه های ساختمان های استعماری دیده می گردد. به دلیل وجود انواع امکانات رفاهی و جاذبه های گردشگری ماند خرابه های دوره آنگکور در وات پو چامپاساک که در همسایگی این منطقه قرار دارند، این مکان تبدیل به جایگزینی مناسب برای شهر شلوغ پاکسه خواهد بود.

4. جزیره کو آدنگ (Ko Adang)، تایلند

جزیره تایلندی کو آدنگ، مدت هاست که تا حدودی زیر نظر واقع شده است، چرا که هر از گاهی تیم های غواصی و اسنورکلینگ به این جزیره می آیند، اما جز آن ها بازدیدنماینده ای ندارد. این جزیره 30 کیلومتر مربعی در پارک ملی دریایی تاروتائو واقع شده و همه طور جاذبه ای دارد: از تپه های سرسبز گرفته تا صخره های مرجانی شگفت انگیز.

5. مجمع الجزایر مرگویی (Mergui)، میانمار

مجمع الجزایر مرگویی در جنوبی ترین نقطه میانمار واقع شده اند. این مجمع الجزایر که از حدود 800 جزیره تشکیل شده، میزبان هزاران ساحل بی عیب و نقص است که می توانید از میانشان انتخاب کنید و همچنین آب هایش به علت تنوع زندگی دریایی برای غواصی ایدئال است.

6. جزیره یاکوشیما (Yakushima)، ژاپن

جزیره نیمه گرجهتی یاکوشیما، با اینکه مدت هاست مکانی محبوب برای ژاپنی هاست، اما تنها به تازگی پیروز شده توجه بازدیدنمایندگان خارجی را جذب کند. این جزیره که در ساحل کیوشو واقع شده و یکی از مناطق فهرست میراث دنیای یونسکوست، دارای جنگل های باتلاقی مملو از درختان چند هزارساله و کوهستان های مرتفعی است که جان می دهند برای اکتشاف.

7. جزایر سیمیلن (Similan)، تایلند

تایلند دارای تعداد زیادی از مقصد های خیره نماینده است که از چشم انبوه مردم پنهان مانده اند. یکی از این مکان ها، جزایر سیمیلن در دریای آندامان است. تمام این 11 جزیره در پارک ملی مو کوه (Mu Koh) سیمیلن و بر روی آب های شفاف و صخره های مرجانی زیبا واقع شده اند که این جزایر را به مکانی ایدئال برای غواصی و اسنورکلینگ تبدیل می نماید.

8. ساحل ناکپان (Nacpan)، فیلیپین

مسافران اغلب برای رفتن به ساحل ناکپان در نزدیکی ال نیدوی فیلیپین از سه چرخه یا موتور استفاده می نمایند. این ساحل دارای چند اغذیه فروشی، اقامتگاه، یک رستوران محلی خوب و آسمانی بسیار صاف است که شب ها می توانید در آن به تماشای ستاره ها بنشینید.

9. جزیره هوکایدو (Hokkaido)، ژاپن

هوکایدو، شمالی ترین جزیره ژاپن، به علت آتشفشان ها، چشمه های آب گرم طبیعی و پیست های اسکی شگفت انگیزش شهرت دارد. افراد ماجراجو برای تعداد زیاد پارک های ملی و شرکت در فعالیت هایی مثل تماشای پرنده ها و پرواز با بالون های هوای گرم، در این جزیره جمع می شوند.

10. جزیره سامباوا (Sumbawa)، اندونزی

جزیره دوردست اندونزیایی سامباوا مجموعه ای از سلسله کوه های آتشفشانی، مزارع برنج متوالی و بهترین موج ها را به بازدیدنمایندگان ارائه می دهد. این جزیره بین موج سواران از شهرت بالایی برخوردار است و همچنین صخره های مرجانی زیبایش آن را برای غواصان ایدئال نموده است. زیرساخت های گردشگری زیادی در اینجا وجود ندارد که باعث می گردد تجربه ای فوق العاده از فرهنگ محلی بومیان آن پیدا کنید.

11. جزیره آلوندو (Ulleungdo)، کره جنوبی

با وجود اینکه در جزیره آلوندوی کره شمالی، توریست دیده می گردد، اما تعدادشان بسیار کم است. این جزیره که دارای صخره های شیب دار، مناظر خیره نماینده از مناطق آتشفشانی، شهرهای بندری و یک خط ساحلی ناهموار است، در فصل های بارانی به دلیل پوشیده شدن از گیاهان سرسبز شاداب، خیره نماینده می گردد.

12. شهر کراتی (Kratie)، کمبوجیه

مسافران آگاه برای دیدن دلفین های رود ایراوادی به شهر کراتی در کمبوجیه سفر می نمایند. در این شهر آرام، بازدیدنمایندگان معماری های فرانسوی، غروب هایی زیبا از کناره گسترده رودخانه و معابد باستانی تحسین برانگیز را خواهند یافت.

13. روستای بای ژپ (Bai Xep)، ویتنام

روستای ماهیگیری دورافتاده بای ژپ در نزدیکی نهون ویتنام واقع شده است. این روستا برای کسانی که می خواهند برای فرار از فشار و ازدحام زندگی شهری به یک روستای بدون ماشین با سواحل آرامش بخش و غذاهای دریایی تازه سفر نمایند، ایدئال است. بازدیدنمایندگان می توانند قایق های سنتی مدور روستا را اجاره نمایند، به کلاس آشپزی بروند و از پیاده روی در جهتهای منتهی به آبشار لذت ببرند.

14. ساحل گرین بول (Green Bowl)، بالی

به دلیل جهت دشواری که برای رسیدن به ساحل گرین بول بالی وجود دارد، جمعیت زیادی در آن دیده نمی شوند. در عوض شما با ماسه های درخشان دست نخورده و مناطق مختلف خلوت برای شنا روبه رو می شوید. علاوه بر این، هنگامی که می خواهید از باد در امان باشید می توانید به غارهای اطراف که سایه و خنکی در اختیارتان می گذارند بروید.

15. خلیج تای لانگ وان (Tai Long Wan)، هنگ کنگ

خلیج دورافتاده تای لانگ وان در هنگ کنگ، که از محبوبیت زیادی بین موج سواران برخوردار است، دارای سواحل گسترده، آب های زلال، جهتهای کوهستانی تعدادی از بهترین موج های منطقه است. شما می توانید برای لذت بردن از مناطق و سواحل بکر در این منطقه پیاده روی کنید یا از قایق موتوری بهره ببرید.

16. ساحل نابولی (Nabule)، میانمار

ساحل نابولی میانمار که در شمال ماونماگان (Maungmagan) واقع شده، یکی از بهترین رازهای پنهان این کشور است. این ساحل که دارای ماسه های طلایی است، توسط تخته سنگ های گرانیت بزرگی که به محیط اضافه شده اند، به چند قسمت تبدیل شده است. در انتهای شمالی ساحل، پاگودایی در دامنه کوه قرار گرفته که دارای یک رستوران کوچک است. می توانید آنجا از مناظر بی نظیر دریا لذت ببرید.

منبع: کجارو / businessinsider
انتشار: 30 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 464

به "16 مقصد گردشگری ناشناخته در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 مقصد گردشگری ناشناخته در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید