20+1 مکان دیدنی و شگفت انگیز در قاره آسیا (قسمت دوم)

به گزارش کتاب ارزان، شاید بسیاری از ما زمانی که قصد مسافرت به دیگر کشور ها را داریم، آخرین مقصدی که به آن فکر می کنیم قاره آسیا باشد. ولی نباید این موضوع را نادیده گرفت که این قاره پهناور پر از شگفتی است. با خبرنگاران همراه باشید تا بهترین مقاصد گردشگری این قاره پهناور را مرور کنیم.

20+1 مکان دیدنی و شگفت انگیز در قاره آسیا (قسمت دوم)

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

11: دره یولینام، مغولستان

نام دیگر این دره، دره عقاب ها است. دره عمیق و باریکی که به خاطر پوشش یخی ضخیم آن منحصر به فرد محسوب می گردد. این دره در صحرای گوبی مغولستان قرار گرفته است و به دلیل عمیق و باریک بودن، شبیه مرغزاری در دل صحرا است که همواره خنک می ماند.

12: بنای یادبود جنگ کره، کره جنوبی

بنای یادبود جنگ کره، مقر فرماندهی ارتش کره جنوبی بود که اکنون شامل6 نمایشگاه داخلی و بالغ بر 13،000 یادگاری از دوران جنگ در خارج ساختمان است. در اتاق های این بنا، می توان شرایط های مختلفی را که سربازان طی جنگ کره در آن قرار داشتند، تجربه کنید.

13: بالی، اندونزی

در بالی؛ خورشید، دریای آبی عمیق و سواحل طولانی همه و همه بهشتی استوایی را برای شما فراهم می آورند. در آن طرف ساحل می توانید از معابد و مقبره ها دیدن کنید یا به غواصی بپردازید. این جزیره به همراه آب و هوای عالی و جاهای دیدنی مختلف به مکانی شگفت انگیز برای توریست ها تبدیل شده است.

14: هنگ کنگ، چین

اگر شهری را بر اساس مراکز خریدش انتخاب می کنید، هنگ کنگ گزینه مناسبی است. در این شهر تعداد بیشماری فروشگاه از مد و لباس گرفته تا وسایل تزیینی، وجود دارد که احتمالا برای شما جالب خواهد بود. تنها عامل محدود کننده شما برای خرید، کیف پولتان خواهد بود.

15: دیان داوِن، کره جنوبی

دیان داون منطقه ای توریستی در کره جنوبی است که 40 درصد چای این کشور را فراوری می نماید. مناظر زیبای مزارع چای، آرامش خاطر خاصی را برای شما فراهم می نماید.

16: دلتای می کونگ، ویتنام

دلتای می کونگ برای مردم محلی رودخانه می کونگ شاه راهی جهت فروش محصولاتشان است. تقریبا همه میوه های گرمسیری که در فکرتان می گنجد در این ناحیه پیدا می گردد. وقتی که با قایق روی رودخانه حرکت کنید، می توانید مناظر گرمسیری اطراف را تماشا کنید. برای پیاده شدن از قایق مکان های مختلفی وجود دارد که رفت و آمد را برای شما آسان می نماید. برای بازدید از شهر یا معابد، مردم مهمان نواز بومی با آغوش باز پذیرای شما خواهند بود.

17: پِتانگ، تایلند

اگر دنبال مکانی برای شب نشینی خاطره انگیز هستید، پتانگ انتخاب خوبی است. این شهر با بیش از هزار رستوران و مرکز تفریحی، مکانی مناسب برای گذراندن شب در تعطیلات است. هدف اصلی در این شهر خوش گذرانی است و بس!

18: دریاچه فوا، نپال

فوا که دومین دریاچه بزرگ نپال محسوب می گردد، در نزدیکی معبد تال باراهی (Tal Barahi) و معبد بایدام (Baidam) قرار گرفته است. از اینجا شما می توانید یک تور تفریحی هم به پوکارا که توریستی ترین شهر نپال است داشته باشید.

19: بانای، فیلیپین

بانای شهر کوچکی در فیلیپین است که به خاطر مزارع طبقه ای برنجش شهرت دارد. شکل گیری این مزارع سال ها قبل از طریق دست کشاورزان اجرا شده است و اکنون به عنوان میراث دنیای یونسکو به ثبت رسیده است. ممکن است خیلی از شماها بار ها این مزارع را در فیلم ها و عکس های مختلف دیده باشید، ولی بدون شک تا از نزدیک آن ها را نبینید زیبایی شگفت انگیز نهفته در آن ها را درک نخواهید کرد.

20: معبد شوی گادون، میانمار

شوی گادون بزرگترین و مقدس ترین معبد بودایی در میانمار است که 99 متر ارتفاع دارد و با بیش از 7،000 قطعه الماس و طلا تزیین شده است. این بنای باشکوه جزو مکان هایی است که توصیه می کنیم از آن دیدن کنید.

21: چشمه باداب سورت، مازندران

چشمه باداب سورت از سازه هایی زیبا و تراس مانند، از جنس سنگ تراورتن است که در بالای کوه واقع شده است. این نوع از چشمه های طبیعی در نقاط معدودی از دنیا وجود دارند اما این یکی به خاطر رنگ زیبای نارنجی اش که ناشی از غلظت بالای اکسید آهن است منحصر به فرد جلوه می نماید. این استخر ها، با آب داغ و بسیار شور (دومین چشمه شور دنیا) پر شده اند که خاصیت درمانی بالایی دارند. محیط زیبای اطراف این چشمه نیز زیبایی آن را دو چندان می نماید.

متاسفانه در لیست اصلی به هردلیلی از کشور زیبای ما نامی برده نشده، بنابراین به این لیست گزینه چشمه باداب سورت مازندران را اضافه کردیم که زیبایی شگفت انگیزی آن کم از سایر مکان های دنیا ندارد.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: لایف هک

منبع: کجارو
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 643

به "20+1 مکان دیدنی و شگفت انگیز در قاره آسیا (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20+1 مکان دیدنی و شگفت انگیز در قاره آسیا (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید