تور قطر ارزان: آنالیز گزینه های جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال؛ از اهواز تا دوحه

به گزارش کتاب ارزان، جدایی غافلگیرکننده فرهاد مجیدی از استقلال، کام آن ها را پس از قهرمانی در لیگ برتر تلخ کرد. مجیدی پس از دریافت پیشنهاد از لیگ امارات، تصمیم گرفته از استقلال جدا گردد و در این کشور به کارش ادامه دهد. حضور در یک لیگ خارجی برای مربیان ایرانی، کم سابقه است. استقلالی ها که هنوز حضور پررنگی در جابجایی نداشته اند، باید سراغ انتخاب یک گزینه تازه برای فصل آینده بروند. گزینه ای که نتایج خوب این فصل را ادامه دهد و دوران تازه ای، از قهرمانی های استقلال شروع کند.

تور قطر ارزان: آنالیز گزینه های جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال؛ از اهواز تا دوحه

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

نکو شانس اصلی

حضور مصطفی آجورلو در راس مدیریت استقلال، جواد نکونام را به اولین گزینه آن ها برای جانشینی مجیدی تبدیل می نماید. رابطه خوب آجورلو و نکونام، باعث شد اول فصل هم شایعاتی درباره ملاقات این دو نفر مطرح گردد. شایعه ای که دو طرف آن را تکذیب کردند. با رفتن مجیدی، شرایط متفاوت شده و امکان همکاری برای آن ها فراهم است. نکونام هم یک گزینه استقلالی محسوب می گردد و هم با نتایج پیروز در سال های اخیر، توانسته یکی از برترین مربیان نسل نو ایران باشد. فصل پیش او با فولاد قهرمان جام حذفی شد و این فصل، قهرمانی سوپرجام را به دست آورد و از دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کرد. رساندن نساجی به لیگ برتر هم، اولین پیروزیت نکونام به عنوان سرمربی بود. همه این شاخصه ها در کنار هم، باعث می گردد او بیشترین شانس را برای راهنمایی استقلال در فصل آینده داشته باشد. به شرطی که فولادی ها هم، به او اجازه خروج از اهواز را بدهند.

گزینه های استقلالی

استقلال برای انتخاب مربی داخلی، همواره سراغ بازیکنان سابق این باشگاه رفته و لیگ برتر هم در حال حاضر، مربیان استقلالی زیادی دارد. بجز نکونام، دو مربی استقلالی دیگر هم می توانند به سرمربی بعدی این تیم تبدیل شوند. امیر قلعه نویی، صاحب سه قهرمانی از 4 قهرمانی استقلال در لیگ برتر، همواره یکی از گزینه های اصلی استقلال است. قلعه نویی در گل گهر هم نتایج خوبی گرفت، اما رابطه پرفراز و نشیب با هواداران باشگاه، شانس او را کاهش می دهد. مهدی رحمتی هم دیگر گزینه استقلالی برای جانشینی مجیدی به شمار میرود. رحمتی در پدیده نتایج نسبتا خوبی به دست آورد و این فصل، آلومینیوم را به فینال جام حذفی رساند. کارنامه ای که باعث می گردد شانس نشستن روی نیمکت استقلال به عنوان جانشین مجیدی را داشته باشد. هر چند مربیان ایرانی، علاقه زیادی به تحویل گرفتن تیم قهرمان لیگ ندارند.

ساخت ایتالیا

هر وقت استقلال قصد استخدام مربی تازه ای داشته باشد، نام آندره آ استراماچونی به میان می آید. مربی که پس از یک نیم فصل پیروز، استقلال را ترک کرد و محبوبیتی فوق العاده روی سکو های این تیم دارد. استراما در حال حاضر، سرمربی الغرافه محسوب می گردد، اما نتوانسته انتظارات مدیران باشگاه را برآورده کند. در صورت اخراج از الغرافه، او گزینه ای جدی برای استقلال خواهد بود. فعلا مدیران الغرافه، علاقه ای به اخراج استراما نشان نداده اند. گابریل پین که قرار است همراه مجیدی به امارات برود هم می تواند سرمربی بعدی استقلال لقب بگیرد. او فصل پیش نقش مهمی در قهرمانی استقلال داشت و حالا، شانس ارتقای جایگاهش را دارد. او، اما فعلا، علاقه ای برای ماندن در استقلال نشان نداده است.

منتظر غافلگیری

بر خلاف گزینه های محدود داخلی، استقلال می تواند با یک مربی خارجی که هنوز نامش مطرح نشده قرارداد ببندد. آن ها پس از رسمی شدن جدایی مجیدی، باید فهرست گزینه های محدود داخلی و گزینه های پرتعداد خارجی را آنالیز نمایند و در نهایت، برای آینده باشگاه تصمیم بگیرند. در حال حاضر مربیان سرشناس زیادی بیکار هستند و شاید سرنوشت یکی از آن ها، برای فصل بعد به استقلال پیوند بخورد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2117

به "تور قطر ارزان: آنالیز گزینه های جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال؛ از اهواز تا دوحه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: آنالیز گزینه های جانشینی فرهاد مجیدی در استقلال؛ از اهواز تا دوحه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید