بعد از دیدن این مشاغل، احساس می کنید در بهشت هستید!

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: اگر فکر می کنید بدترین شغل دنیا را دارید و حقوقتان کم است، این مطلب نظرتان را عوض می کند.

بعد از دیدن این مشاغل، احساس می کنید در بهشت هستید!

تولید درپوش های فاضلاب شهری، نیویورک سیتی

مردان هندی هرسال حدود 2750 درپوش فاضلاب برای نیویورک سیتی تولید می کنند. تنها تجهیزات ایمنی که برخی از آن ها دارند، عینک ایمنی است. دمای فلز مذاب به 1200 تا 1400 درجه سانتیگراد می رسد. پاشیدن این فلز مذاب باعث سوختگی های شدیدی می شود که این شغل را یکی از سخت ترین مشاغل دنیا می کند.

استخراج گوگرد در اندونزی، آتشفشان کاوا ایجن

آتشفشان کاوا ایجن در جاوه واقع شده است و ارتفاع آن 2600 متر است. داخل دهانه فعال این آتشفشان، دریاچه گوگرد واقع شده است. کارگران بومی بدون هیچ لباس محافظ یا ماسک گازی در آن کار می کنند. آن ها تنها با دست و دستمالی که به آن ها کمک می کند موادمضر را تنفس نکنند، به صورت شبانه روزی قطعات گوگرد را استخراج می کنند. هر کارگر کمتر از 5 دلار در روز درآمد دارد.

کسانی که مجرای فاضلاب را تمیز می کنند

فکر نمی کنیم هیچکس دوست داشته باشد کارش را با این افراد عوض کند. روز کاری آن ها 12 ساعت است و مجبورند کل شیفت کاری خود را داخل یک دریچه فاضلاب بگذرانند و بوی لجن و زباله استشمام کنند. کارگران با دست، کلنگ یا وسایل دستی دیگر مجرا های فاضلاب را تمیز می کنند. سپس همه زباله های جمع آوری شده را به خیابان می کشند. این افراد تجهیزات خاصی ندارند و معمولا فقط با یک زیرپوش کار می کنند. درآمد آن ها روزی 5 دلار است.

بو کننده ها

آن ها در شرکت های تولیدکننده دئودورانت و ضدعرق کار می کنند و محبورند محصول موردنظر را زیر بغل افراد بزنند و آن را بو کنند تا بازدهی محصول را در طول روز ارزیابی کنند.

استخراج الماس، سیرا لئون

استخراج الماس در سیرا لئون یک کسب و کار کثیف است. ارزش کلی الماس های استخراج شده در این کشور به 320 میلیون دلار می رسد، اما کارگران پول زیادی نمی گیرند. حدود 250 هزار نفر به عنوان معدنچی در منطقه کونو کار می کنند، با این حال این منطقه یکی از فقیرترین مناطق این کشور است.

استخراج نمک

در گودال داناکیل، افرادی را می یابید که تحمل فوق العاده ای نسبت به گرما دارند. یکی از فعالیت های سنتی آن ها استخراج نمک است. دمای این بیابان به 52 درجه سانتیگراد می رسد و یکی از گرمترین نقاط روی زمین است.

متخصصان برقی که در ارتفاعات بالا کار می کنند

متخصصان برق چینی با خطوط ولتاژ بالا در ارتفاعات باورنکردنی کار می کنند. اگرچه آن ها تجهیزات ایمنی دارند، اما خطر برق گرفتگی بسیار بالاست.

پاک کننده های صحنه جرم

آن ها محبورند لکه های خون را از روی دیوار، کف و ... پاک کنند و حتی جسد ها را بردارند. سختترین بخش شغل آن ها بو است.

اگر پلیس جسد را چند روز بعد از مرگ پیدا کند، حتی ماسک اکسیژن هم کمک نمی کند. گاهی اجساد چند ماه بعد از مرگ پیدا می شوند در حالی که حشرات و جوندگان آن ها را احاطه کرده اند. معمولا دو روز طول می کشد تا کارگران همه چیز را تمیز کنند، اما ممکن است بیشتر هم بشود.

آزمایش نیش پشه

دانشمندانی که با مالاریا مبارزه می کنند مجبورند عادت های پشه مالاریا را بررسی کنند. دانشمندان برزیلی حتی امنیت خود را به خطر میندازند و خودشان را به عنوان طعمه در اختیار حشرات قرار می دهند.

یک روز کاری عادی در قطب جنوب

فکر می کنید کدام از همه سخت تر باشد؟

منبع: brightside

منبع: برترین ها
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 223

به "بعد از دیدن این مشاغل، احساس می کنید در بهشت هستید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از دیدن این مشاغل، احساس می کنید در بهشت هستید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید