بنزما در رئال مادرید می ماند

به گزارش کتاب ارزان، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

بنزما در رئال مادرید می ماند

به گزارش خبرنگاران، باشگاه رئال مادرید در کوشش است تا کیلیان امباپه را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد و این ستاره فرانسوی را مدتی است زیرنظر دارد، این در حالی است که او تنها یک سال دیگر از قراردادش با این باشگاه فرانسوی باقی مانده و PSG در صورتی که نتواند این بازیکن را برای امضای قرارداد تازه متقاعد کند، برای سود بردن از انتقالش ناچار به فروش او خواهد شد.

پیش از این شایعه شده بود در صورتی که امباپه 22 ساله به رئال مادرید ملحق گردد، کریم بنزما ممکن است از این تیم جدا گردد و لیگ برتر انگلیس هم می تواند مقصد احتمالی او باشد اما حالا روزنامه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید خبر می دهد که این مهاجم فرانسوی حتی در صورت پیوستن امباپه به جمع کهکشانی ها در این تابستان، سانتیاگو برنابئو را ترک نخواهد کرد.

بنزمای 33 ساله که قرارداد کنونی اش با رئال مادرید یک فصل دیگر اعتبار دارد، امیدوار است با تمدید قراردادش برای یکسال دیگر و تا سال 2023 در جمع سفیدپوشان مادریدی ماندنی گردد.

این مهاجم فرانسوی که از زمان جدایی کریستیانو رونالدو، بار اصلی خط حمله رئال به روی دوش او افتاده، تا به امروز 18 قهرمانی مختلف را با این تیم تجربه نموده است که از آن جمله می توان به سه قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره نمود.

بنزما که در سال 2009 از لیون به رئال مادرید پیوست، تا به امروز در 559 بازی برای سفیدپوشان مادریدی به میدان رفته و 279 گل هم به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1775

به "بنزما در رئال مادرید می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنزما در رئال مادرید می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید