بیگدلی بی تردید سه شنبه بود را به نشر افراز سپرد

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران : احمد بیگدلی که از انتشار رمان بی تردید سه شنبه بود توسط نشر علم ناراضی بود ، چاپ مجدد این کتاب را به نشر افراز سپرد.

بیگدلی بی تردید سه شنبه بود را به نشر افراز سپرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، احمید بیگدلی که این روزها اولین کتاب صوتی خود را در نوبت انتشار و عرضه به بازار دارد. رمان بی تردید سه شنبه بود را نیز که سال گذشته پس از طی یک پروسه طولانی صدور مجوز از سوی نشر علم منتشر شده بود، را برای انتشار مجدد به نشر افراز سپرده است.

به گفته بیگدلی این رمان با شمارگان یک هزار و 100 نسخه توسط انتشارات علم انتشار منتشر شده و به مدت 15 ماه منتظر مجوز چاپ بوده است، اما به دلیل چاپ ضعیف کتاب، قرار داد نشر با انتشارات علم فسخ و کتاب برای انتشار به نشر افراز سپرده شده است.

بی تردید سه شنبه بود داستانی پلیسی ـ جنایی است که سعی می نماید به شکلی متفاوت روایت گردد. علی رغم این که شواهد نشان می دهد مرد، زنش را کشته است؛ اما در انتها روایت، اتفاق هایی دیگری رخ می دهد که نشان می دهد اصلا قتلی رخ نداده است.

بیگدلی پیش از اینن با گلایه از انتشار این اثر گفته بود، این کتاب را دخترم قبل از تحویل به ناشر، حروفچینی کرد و ناشر هم آن را به همان شکل به چاپخانه تحویل داده است. در حال حاضر این کتاب بیش از 80 غلط تایپی دارد و از نظر فرم و صفحه بندی نیز دارای اشکال و بد فرمی است.

بر اساس این گزارش پیش بینی می گردد، نشر افراز بی تردید سه شنبه بود را برای ارائه در نمایشگاه کتاب تهران منتشر خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 807

به "بیگدلی بی تردید سه شنبه بود را به نشر افراز سپرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیگدلی بی تردید سه شنبه بود را به نشر افراز سپرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید