توقف کلیه سفرهای بین المللی در ازبکستان به مدت 40 روز

به گزارش کتاب ارزان، ازبکستان برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این کشور، کلیه حمل و نقل مسافری بین المللی خود با سایر کشورهای دنیا را برای مدت 40 روز، متوقف نموده است.

توقف کلیه سفرهای بین المللی در ازبکستان به مدت 40 روز

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، دولت ازبکستان اظهار داشت که در رابطه با خطر شیوع ویروس کرونا، از امروز، آدینه 20 ماه مارس (اول فرودین سال 99)، کلیه حمل و نقل مسافری بین المللی به هر شکل آن، به تمامی کشورهای دنیا برای مدت چهل روز، متوقف شده است.

بر اساس بیانیه وزارت ترابری ازبکستان، از تاریخ 20 مارس، کلیه سفرهای بین المللی چه از طریق اتوبوس، اتومبیل شخصی، راه آهن و حمل و نقل هوایی به مقصد سایر کشورها، حداقل برای مدت 40 روز، به حالت تعلیق در آمده است.

در حال حاضر، 23 مورد عفونت COVID-19 در جمهوری ازبکستان ثبت شده است.

روز پنج شنبه، مقامات ازبک از عزیمت یک پرواز چارتر به شهر نوواسیبیرسک روسیه امتناع ورزیدند، که قرار بود شهروندان این کشور که در روسیه گیر افتاده اند را به میهن بازگرداند.

پس از بسته شدن مرزهای ازبکستان به دلیل گسترش ویروس کرونا، حدود 150 شهروند این کشور در فرودگاه نوواسیبیرسک سرگردان و بی تکلیف باقی مانده اند . آنها از مناطق مختلف روسیه از جمله شرق دور به این شهر آمده اند به این امید که بتوانند از جهت هوایی به کشورشان برگردند.

پیش از این، چندین شرکت هوایی روسیه، پروازهای خود به جمهوری ازبکستان را به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 902

به "توقف کلیه سفرهای بین المللی در ازبکستان به مدت 40 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف کلیه سفرهای بین المللی در ازبکستان به مدت 40 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید