حسن معجونی به گورکن پیوست

به گزارش کتاب ارزان، بعد از حضور ویشکا آسایش در نقش اصلی فیلم سینمایی گورکن، محمدحسن معجونی نیز به عنوان بازیگر نقش اصلی مرد در این پروژه حضور خواهد داشت.

حسن معجونی به گورکن پیوست

به گزارش خبرنگاران،گورکن به نویسندگی و کارگردانی کاظم ملایی و به تهیه کنندگی سینا سعیدیان این روزها آخرین مراحل تست گریم خود را توسط محمود دهقانی سپری می نماید و بزودی از هفته آینده فیلمبرداری این اثر مقابل دوربین مجید گرجیان شروع خواهد شد.

برخی از عوامل اصلی پروژه گورکن عبارتند از تهیه کننده: سینا سعیدیان، نویسنده و کارگردان: کاظم ملایی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: آلاله هاشمی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، طراح صحنه: منیر رضی زاده، مدیر صدابرداری: محمد کیان ارثی، طراح لباس: ندا نصر، تدوین: بابک قائم، موسیقی متن: مهدی پناهی،طراح گرافیک: علی مرادی بارانی، عکاس: یوسف عبدالرضایی،جانشین فراوری: حامد آزادی، منشی صحنه: مهشید صادقی،مدیر تدارکات: امیر جعفری نژاد

تمام لوکیشن های گورکن در تهران می باشد و طبق برنامه ریزی های اجرا شده این پروژه نزدیک به دو ماه فیلمبرداری دارد و بصورت همزمان تدوین می شود تا برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شود. طبق اعلام گروه سازنده بازیگران نام آشنای دیگری نیز در این پروژه حضور دارند که با انجام مراحل تست گریم، بزودی نام آنها نیز معرفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 291

به "حسن معجونی به گورکن پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن معجونی به گورکن پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید