روزهای پایانی سریال روزگار جوانی و تحلیل موسیقی فیلم بینوایان

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - تصویربرداری آخرین سکانس های روزگار جوانی، رونمایی از لوگوی تازه شبکه جام جم، آنالیز مجموعه داستان سونامی آشپزخانه و تحلیل موسیقی فیلم بینوایان از جمله مهم ترین اخبار امروز صداوسیماست.

روزهای پایانی سریال روزگار جوانی و تحلیل موسیقی فیلم بینوایان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی که این روزها در حال تصویربرداری است در لوکیشن های تازه، مراحل خاتمهی ضبط خود را سپری می نماید. تا به امروز بیش از 85 درصد از این سریال ضبط شده است و تا 20 تیرماه همه سکانس های تهران به خاتمه خواهد رسید.

فراوری مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه نمایندگی سپهر محمدی و کارگردانی اصغر توسلی از بهمن ماه 99 شروع شده است و قرار است در 30 قسمت روی آنتن برود.

لوکیشنهای تازه این مجموعه عبارتند از قهوه خانه بین راهی، شرکت، اتاق دیدار زندان، مسجد و خیریه، تصادف بین جاده ای، آتش سوزی مینی بوس و ... که پس از ضبط سکانس های مورد نظر عوامل این مجموعه برای ضبط بخش های خاتمهی راهی شمال کشور خواهند شد.

محسن توکلی 15 قسمت این سریال را تدوین اولیه نموده است و همزمان با ضبط ادامه این مجموعه، قسمت های بعدی را هم روی میز تدوین خواهد برد.

بیوک میرزایی، آریا توسلی، سعید زارعی، سینا کرمی، امیر مسعود واعظ و عیسی حسینی از جمله بازیگران روزگار جوانی هستند که با همراهی بازیگران مهمان مثل رسول نجفیان، زهرا داود نژاد، لاله صبوری، سیاوش چراغی پور، محمود رضا قدیریان، سولماز حصاری و فرشته آلوسی داستان این سریال را روایت می نمایند.

فصل اول روزگار جوانی سال 1377 به تهیه نمایندگی اصغر توسلی، کارگردانی شاپور قریب و اصغر توسلی و نویسندگی اصغر فرهادی روی آنتن شبکه پنج رفت. بعلاوه فصل دوم این مجموعه در سال 1378به تهیه نمایندگی و کارگردانی اصغر توسلی و نویسندگی علی اکبر محلوجیان و فرهاد نقدعلی برای این شبکه فراوری شد.

آنالیز مسائل ثبت اسناد و املاک امشب در برنامه تهران20

برنامه تهران 20 امشب، یکشنبه 13 تیر ماه به آنالیز مسائل و مسائل مربوط به ثبت اسناد املاک در تهران خواهد پرداخت.

عبدالحسین رامشی، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان تهران در این برنامه به پاسخ سوالات مردم در رابطه با مسائل مربوط به ثبت اسناد و املاک از جمله زمان طولانی فرآیندها و قوانین متناقض و پیچیده در این حوزه خواهد پرداخت.

تهران 20 روزهای زوج با اجرای محمد دلاوری و روزهای فرد با اجرای علی مروی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته راس ساعت 20 از شبکه پنج سیما میهمان خانه های مردم ایران خواهد بود.

این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی است که به تهیه نمایندگی حسن نظری و با سردبیری محمد محسن فیضی پور روانه آنتن شبکه پنج سیما می گردد.

رونمایی از رنگ و ظاهر تازه لوگوی جام جم در روزهای آینده

شبکه جهانی جام جم در راستای اهداف خود نسبت به انتقال فرهنگ و تمدن ایرانی و با توجه به سلایق متفاوت مخاطبانش، ضمن حفظ طرح اصلی لوگو که بر مبنای گل نیلوفر آبی و بیانگر نمادهای مشترک با عقاید سایر ملل است، اقدام به بازنگری در رنگ و فونت لوگوی شبکه نموده است.

این شبکه از اسفند سال 98 با توجه به ضرورت تعامل بیشتر با ایرانیان خارج از کشور و فارسی زبانان جهان، سه کاناله شد و تا به امروز هرسه کانال با یک لوگوی ثابت و یک لوگوتایپ انگلیسی مخصوص به خود به روی آنتن رفته، لوگو تایپ تازه طراحی شده به زبان فارسی به همراه عدد هرکانال، هم نشان دهنده فارسی زبان بودن کانال هاست و هم با هماهنگی کامل در طرح کلی لوگو، به زیبایی هرچه بیشتر قاب تصویر یاری می نماید. در روزهای آینده تغییر رنگ لوگوی شبکه جهانی جام جم اجرا خواهد شد.

فیلم بینوایان درجعبه موسیقی رادیو نمایش

موسیقی فیلم مشهوربینوایان از روز دوشنبه 14 تیر به مدت 3 روز در برنامه جعبه موسیقی رادیو نمایش تحلیل و آنالیز می گردد.

بینوایان اسم فیلمی در ژانر درام، رمانتیک، و جنایی، بر اساس داستان مشهور ویکتور هوگو، به نویسندگی رافائل ایگلیسیاس و کارگردانی بیله آگوست، کارگردان دانمارکی است. موسیقی این فیلم اثر باسیل پولدوریس، آهنگساز آمریکایی-یونانی و برنده جایزه امی است.

برنامه جعبه موسیقی از 14 تیر به مدت 3 روز موسیقی فیلمبینوایان را آنالیز می نماید.

این برنامه به تهیه نمایندگی انسیه سمیع پور، گویندگی مریم نشیبا و نویسندگی صبا رادمان، ساعت 13:30 از رادیو نمایش پخش می گردد.

رادیو درگیر سونامی آشپزخانه می گردد

برنامه داستان ها و آدم ها سه شنبه این هفته 15 تیر ماه به آنالیز مجموعه داستان سونامی آشپزخانه اختصاص دارد که از رادیو سلامت پخش می گردد.

این برنامه رادیویی با اعلام داستان و روایت داستان شروع می گردد و درادامه روانشناس به تحلیل روابط شخصیت ها و عناصر داستان، نشانه شناسی و ارتباط داستان با مسایل و مصادیق واقعی جامعه امروز می پردازد.

این برنامه رادیویی به تهیه نمایندگی سارا شریفی روزهای سه شنبه ساعت 19 و 10 دقیقه از رادیو سلامت پخش می گردد. به گفته او در این هفته به کتاب مجموعه داستان سونامی آشپزخانه نوشته سارا رفیعی پور می پردازد. بعلاوه مستمعین می توانند مستمع تحلیل های دکتر مینا پورفرخ روانشناس در ارتباط با داستان این کتاب باشند.

در این برنامه داستان های کوتاه ایرانی و خارجی خوانده و از منظر روانشناسی تحلیل و آنالیز می گردد. هر داستان علاوه بر آنکه خواننده را با جهانی خیال آشتی می دهد، الگویی است برای خواننده تا از خلال خوانش داستان، درون خود را کندوکاو کند و دردهای خود را شفا بخشد و این تاثیر کتابخوانی است بر آرامش و سلامت روان.

در این برنامه کتاب های ایرانی به وسیله نویسندگان کتاب بازخوانی می گردد. از جمله نویسندگانی که با این برنامه همراه شده اند می توان به محمود حسینی زاد، فرشته نوبخت، آرش میرصادقی، سیامک گلشیری، پروین سلاجقه، رامبد خانلری، کاوه فولادی نصب، رسول یونان و ... اشاره نمود.

کتاب های نویسندگان خارجی از جمله کتاب های اروین یالوم، آنا گاوالدا،اریک امانوئل اشمیت،آلیس مونرو،آلبا دسس پدس،مت هیگ، هاروکی موراکامی در برنامه بازخوانی شده است. گوینده برنامه میترا بهرامی است و دکتر پروین ناظمی، پونه مقیمی و نوشین جمشیدی کارشناسانی هستند که در تحلیل برنامه نقش دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1744

به "روزهای پایانی سریال روزگار جوانی و تحلیل موسیقی فیلم بینوایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای پایانی سریال روزگار جوانی و تحلیل موسیقی فیلم بینوایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید