دهنوی: از اینکه به مالزی نرفتم خیلی ناراحتم

به گزارش کتاب ارزان، خبرنگاران: هافبک تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به غیبتش در اردوی این تیم در مالزی گفت: از این اتفاق خیلی ناراحتم و امیدوارم هر چه زودتر به مالزی بروم.

دهنوی: از اینکه به مالزی نرفتم خیلی ناراحتم

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

قاسم دهنوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص غیبتش در اردوی این تیم که در کشور مالزی برپا شده است، گفت: از این اتفاق بسیار ناراحتم. متأسفانه بابت زمانی که در مس بازی می کردم مشکل مالیاتی داشتم که قسمتی از آن را حل کردم و قرار شد بخشی از پول را هم در مراحل بعدی بدهم. فقط امیدوارم مشکل خروج از کشورم خیلی زود رفع گردد تا فردا به مالزی بروم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه اضافه نمود: احساس خوبی از این وضعیت ندارم و تمرینات چند روز اخیر را از دست داده ام، این در حالی است که تمرینات و آمادگی بازیکن برای یحیی گل محمدی بسیار مهم است. او به این چیزها اهمیت می دهد و اگر در تمرینات نباشم موقعیتم به خطر می افتد. البته این روزها به صورت اختصاصی تمرین می کنم ولی امیدوارم خیلی زود به مالزی بروم.

وی در خصوص پیش بینی اش از نتایج ذوب آهن در نیم فصل دوم لیگ برتر تأکید کرد: چند بازیکن خوب به تیم ما اضافه شدند که در تیم شان بهترین بودند. قطعاً نیم فصل دوم سخت تر می گردد ولی کوشش می کنیم بهترین نتایج را بگیریم. در هفته های ابتدایی هم با تیم هایی بازی داریم که یا برای قهرمانی می جنگند یا برای سقوط نکردن. واقعاً باید کوشش کنیم و امیدوارم صندلی خوبی به دست آوریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 430

به "دهنوی: از اینکه به مالزی نرفتم خیلی ناراحتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهنوی: از اینکه به مالزی نرفتم خیلی ناراحتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید