رونی: هری کین تا 2، 3 سال آینده رکورد من را می شکند

به گزارش کتاب ارزان، بازیکن پیشین منچستر یونایتد: کین بازیکن فوق العاده ای است و در آینده خیلی بیشتر از من گلزنی می نماید.

رونی: هری کین تا 2، 3 سال آینده رکورد من را می شکند

به گزارش ، وین رونی بازیکن پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی انگلیس معتقد است هری کین، مهاجم تاتنهام می تواند ظرف 2، 3 سال آینده رکورد او در تیم ملی انگلیس را بشکند.

رونی با 53 گل، بهترین گلزن تاریخ سه شیر ها است و بابی چارلتون با 49 گل زده پشت سر او واقع شده است. هرین کین مهاجم کنونی تیم تاتنهام که در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس بازی می نماید تا سن 26 سالگی 26 بار برای تیم ملی کشورش گلزنی نموده و وین رونی بر این باور است که مهاجم اسپرز ها می تواند طی 2، 3 سال آینده از رکورد او عبور کند و به بهترین گلزن تاریخ سه شیر ها تبدیل گردد.

وین رونی در این باره گفت: من هیچ وقت برای رکورد زدن گل نزدم و فقط از این کار لذت می بردم و می دانستم که یک روز رکورد من هم شکسته خواهد شد البته این بار مانند بابی چارلتون که 50 سال رکوردش پابرجا بود، نیست و فکر می کنم هری کین بتواند تا 2، 3 سال دیگر بیشتر از تعداد گل هایی که من برای تیم ملی به ثمر رساندم گلزنی کند. کین بازیکن فوق العاده ای است و احتمالا تعداد گل های ملی او خیلی بیشتر از من خواهد بود.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس در مورد بازی تیم ملی انگلیس برابر کوزو در مقدماتی جام ملت های اروپا اضافه نمود: من بازی را تماشا کردم و از برد انگلیس خیلی خرسند شدم. 10 سال پیش هم ما تیم ملی قدرتمندی داشتیم که بهترین بازیکنان آن موقع در آن بازی می کردند. بازیکنانی مانند ریو فردیناند، جان تری، اشلی کول، استیون جرارد، فرانک لمپارد، دیوید بکهام، خودم و مایکل اوون. اگر در آن مقطع سرمربی تیم ما گواردیولا بود، بدون شک می توانستیم هر جامی را بالای سر ببریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 348

به "رونی: هری کین تا 2، 3 سال آینده رکورد من را می شکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونی: هری کین تا 2، 3 سال آینده رکورد من را می شکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید