ستاد مدیریت بحران موزه ها و اماکن تاریخی ایلام برگزار گشت

به گزارش کتاب ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از برگزاری ستاد مدیریت بحران موزه ها و اماکن تاریخی استان خبر داد.

ستاد مدیریت بحران موزه ها و اماکن تاریخی ایلام برگزار گشت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده امروز 5 بهمن 98 با اعلام این خبر اظهار کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران موزه ها و اماکن تاریخی استان امروز شنبه با حضور اعضای کمیته در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گشت.

او اضافه کرد: هدف از برگزاری این ستاد حفاظت پیشگیرانه در موزه ها در مقابل بحران های مختلف طبیعی و انسان ساخت اعم از سیل، زلزله، عوامل فرساینده محیطی، آتش سوزی، هنر ستیزی، تخریب های انسانی دزدی و غارت و ... است.

شنبه زاده شرح داد: داره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مصمم شده نسبت به تشکیل کمیته دائم مدیریت بحران و حفاظت پیشگیرانه در موزه های استان اقدام کند تا با همکاری مدیران و کارشناسان مختلف به مطالعه و شناسایی تهدیدهای احتمالی موجود در موزه ها به تجزیه و تحلیل آنها پرداخته و با راهکارهای مختلف علمی به ابزاری برای ممانعت از خطر و بحران دست یابد یا در صورت بروز آن برای کاهش اثرات بحران با علم و آمادگی لازم در خصوص کنترل سریع و مدیریت آن نیز اقدام کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 746

به "ستاد مدیریت بحران موزه ها و اماکن تاریخی ایلام برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد مدیریت بحران موزه ها و اماکن تاریخی ایلام برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید