ستاره ژاپنی بارسا که به رئال رفت: طرفداران حق دارند من را هو نمایند

به گزارش کتاب ارزان، تاکه فوسا کوبو، بازیکن رئال مادرید که به صورت قرضی در مایورکا توپ می زند، می گوید که سوت ها و هو کردن ها طرفداران بارسلونا در ملاقات برابر این تیم طبیعی بوده است.

ستاره ژاپنی بارسا که به رئال رفت: طرفداران حق دارند من را هو نمایند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ستاره ژاپنی پیش از این در آموزشگاه بارسلونا حضور داشته و مدت زمانی در لاماسیا توپ زده است اما در نهایت تصمیم گرفت به رئال مادرید بپیوندد. او تابستان سال جاری به صورت قرضی از رئال به مایورکا رفت و در ملاقات شب گذشته برابر بارسلونا که با پیروزی 2 - 5 صدرنشین همراه بود در ترکیب تیمش حضور داشت. او پس از بازی در تبادل نظر با موی استار گفت: این تصمیم طرفداران بود که برای من سوت بزنند و من را هو نمایند.

من تصمیمم را گرفتم و آنها این حق را دارند که من را هو نمایند. فکر می کنم این سوت ها حق من است حتی با این که برخی طرفداران تشویقم کردند و از من حمایت کردند. آیا این مایه تاسف است؟ نه، آنها باید من را به عنوان یک رقیب ببینند نه به عنوان پسر 18 ساله ای که فوتبال خوبی را بازی می نماید. خوشبختانه توانستم 90 دقیقه در ترکیب تیمم حضور داشته باشم و تمام توانم را به کار بستم اما برای نتیجه گیری لازم نبود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 610

به "ستاره ژاپنی بارسا که به رئال رفت: طرفداران حق دارند من را هو نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ژاپنی بارسا که به رئال رفت: طرفداران حق دارند من را هو نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید