وینیسیوس: از بارسلونا پیشنهاد داشتم، اما با قلبم انتخاب کردم

به گزارش کتاب ارزان، وینیسیوس جونیور تایید کرد که پیشنهاد باشگاه بارسلونا را رد نموده و با توجه به علاقه قلبی خود به رئال مادرید تصمیم گرفته که به این تیم بپیوندد.

وینیسیوس: از بارسلونا پیشنهاد داشتم، اما با قلبم انتخاب کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکن برزیلی در می 2017 (خرداد 96) قرارداد خود با رئال مادرید را امضا کرد اما بلافاصله به این تیم ملحق نشد و تا تولد 18 سالگی خود که سال گذشته بود برای انتقال به سانتیاگو برنابئو صبر کرد. وینیسیوس خیلی سریع تحت فشارهای زیادی نهاده شد چرا که پس از نیمار به دومین بازیکن گرانقیمت تاریخ فوتبال برزیل تبدیل شده بود. وینیسیوس نیز مانند هموطن خود توجه مدیران بارسلونا را به خود جلب نموده بود اما حالا این بازیکن 19 ساله می گوید که انتقال به رئال مادرید بهترین تصمیم برای زندگی حرفه ای او بوده است.

وینیسیوس در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی آس گفت: من فکر می کردم این خبرها درست نیست و فقط شایعات روزنامه هاس. من از رئال و بارسا پیشنهاد داشتم. پدرم به من گفت که باید انتخاب کنم و من باید از قلبم پیروی می کردم. این باورنکردنی بود. در برزیل چیزی شبیه به این بود. روز بسیار خاصی بود. من در آن روز و در مراسم معارفه بسیار عصبی بودم چون باید اسپانیایی حرف می زدم و هنوز خیلی به این زبان آشنایی نداشتم. علاوه بر این رونالدو برای مراسم معارفه آمده بود و او یک اسطوره در دنیای فوتبال است. من بسیار شاد بودم. این یکی از شاد کننده ترین روزهای زندگی من بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 544

به "وینیسیوس: از بارسلونا پیشنهاد داشتم، اما با قلبم انتخاب کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینیسیوس: از بارسلونا پیشنهاد داشتم، اما با قلبم انتخاب کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید