ستاره NBA به وعده خود عمل کرد

به گزارش کتاب ارزان، تهران- خبرنگاران- ستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز، باشگاه ورزشی یک مدرسه را با مبلغ یک میلیون دلار تجهیز کرد تا به وعده خود عمل نموده باشد.

ستاره NBA به وعده خود عمل کرد

به گزارش عصر شنبه خبرنگاران؛ با اینکه رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا به حساس ترین روزهای خود رسیده است، اما همچنان لبرون جیمز ستاره ناکام این فصل NBA در کانون توجه واقع شده است.

جیمز که نتوانست این فصل به همراه لس آنجلس لیکرز به مرحله پلی آف لیگ حرفه ای آمریکا صعود کند، مدرسه ای به نام قول می دهم را ساخته است.

وی وعده تجهیز این باشگاه به ارزش یک میلیون را داده و چک آن را نیز به مسئولان مدرسه اهدا نموده است.

در کنار این خبر جالب توجه می توان به تک مسابقه امروز در لیگ NBA نیز اشاره نمود که بین دو تیم هیوستون راکتز و گلدن استیت اشاره نمود که در سرانجام گلدن استیت با درخشش استفان کری حریفش را شکست داد و به فینال کنفرانس غرب رسید.

در این مسابقه گلدن استیت با نتیجه 118 بر 115 هیوستون را برد و در مجموع با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و به فینال کنفرانس غرب رسید. در این دیدار استفان کری با کسب 33 امتیاز، 5 ریباند و 4 پاس منجربه گل بهترین بازیکن میدان بود و نقش زیادی در فینالیست شدن تیمش ایفا کرد. برای هیوستون نیز جیمز هاردن 35 امتیاز، 8 ریباند و 5 پاس منجربه گل ثبت کرد و با این عملکرد خوب به کارش در لیگ سرانجام داد.

تاکنون میلواکی از کنفرانس شرق و گلدن استیت از کنفرانس غرب به فینال این دو قسمت رسیده اند و منتظر معین شدن حریفان هستند.

ورزشی**9219**3783**

منبع: ایرنا
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 197

به "ستاره NBA به وعده خود عمل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره NBA به وعده خود عمل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید