سهرابی: نتایج اخیر شایسته نام تراکتور نیست، بازی مقابل پرسپولیس حیثیتی است

به گزارش کتاب ارزان، مدیرعامل باشگاه تراکتور بازی پیش روی این تیم مقابل پرسپولیس را حیثیتی توصیف کرد.

سهرابی: نتایج اخیر شایسته نام تراکتور نیست، بازی مقابل پرسپولیس حیثیتی است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، میرمعصوم سهرابی پیش از ظهر امروز (شنبه) در نشست با بازیکنان تراکتور، گفت: متأسفانه تیم طی هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته است و جایگاه کنونی مان در لیگ برتر به هیچ عنوان شایسته نام بزرگ تراکتور نیست. مالک، اعضای هیئت مدیره، مدیریت و طرفداران تراکتور از نتایج اخیر ناراحت و گلایه مند هستند.

وی با تأکید بر اینکه هوادران حق دارند ناراحت باشند، افزود: از طرفداران بابت نتایج اخیر عذرخواهی نموده و بر این باورم که تراکتور تیم ریشه دار، پرهوادارترین تیم آسیا و یکی از قطب های فوتبال ایران است. بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را برتن نموده اند، بدانند قبل از آنان چه اسطوره هایی با پیراهن این تیم افتخارآفرینی نموده اند.

سهرابی توضیح داد: بازی مقابل پرسپولیس برای طرفداران مان یک ملاقات حیثیتی و بسیار مهم است و لازم است در این ملاقات و ادامه مسابقات، بازیکنان از جان مایه گذاشته و با تمام توان خود بازی نمایند تا بتوانیم دل طرفداران را شاد کنیم و به یاری همدیگر تراکتور را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

وی با تأکید بر اینکه لطف و عنایت الهی همیشه شامل آنهایی است که همدل باشند و برای رسیدن به هدف مشترک کوشش نمایند، بیان نمود: تراکتور در برهه حساسی قرار گرفته است و برای عبور از این روزهای سخت به اتحاد، همدلی و کوشش مضاعف احتیاج داریم. من به عنوان مدیرعامل باشگاه برای حفظ آرامش تیم شبانه روزی در حال پیگیری مسائل و خواسته های اعضای تیم هستم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: من به غیرت شما بازیکنان ایمان دارم و می دانم در زمین کوشش می کنید، ولی می خواهم به خاطر خوشحالی طرفدارانی که عاشقانه تراکتور را دوست دارند، بیشتر بدوید، بیشتر کوشش کنید و بیشتر عرق بریزید. تراکتور با همت شما بازیکنان و کوشش سایر عوامل باشگاه در خارج از مستطیل سبز باید به جایگاه واقعی اش برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2034

به "سهرابی: نتایج اخیر شایسته نام تراکتور نیست، بازی مقابل پرسپولیس حیثیتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابی: نتایج اخیر شایسته نام تراکتور نیست، بازی مقابل پرسپولیس حیثیتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید