شمارش معکوس شروع شد ؛ مهلت 3 روزه گل محمدی برای انتخاب یک مهاجم خارجی

به گزارش کتاب ارزان، سرمربی پرسپولیس تنها 3 روز فرصت دارد تا یک مهاجم خارجی جذب کند. طلسم جذب مهاجم خارجی تا خاتمه زمان جابجایی شکسته می گردد؟

شمارش معکوس شروع شد ؛ مهلت 3 روزه گل محمدی برای انتخاب یک مهاجم خارجی

به گزارش خبرنگاران به نقل از طرفداری، یحیی گل محمدی تاکید دارد بیش از 50 مهاجم خارجی در این مدت به او معرفی شده اند و او تنها یک مهاجم را پسندید که البته باشگاه مهاجم مورد نظر برای صدور رضایت نامه او مبلغ 4 میلیون دلار طلب کرد. رقمی که نه باشگاه پرسپولیس و نه هیچ باشگاهی در فوتبال ایران توان پرداخت آن را ندارد.

بر این اساس گل محمدی نه تنها از میان این 50 نفر هیچ مهاجمی را انتخاب ننموده بلکه مهدی عبدی را نیز راحت تر از حد تصور به باشگاه تراکتور به عنوان یکی از رقبای اصلی خود واگذار کرد تا بیش از گذشته خود و به ویژه باشگاه پرسپولیس را زیر فشار قرار دهد. انتقادهایی که تمرکز را از باشگاه و حتی خود یحیی گرفته است چرا که هواداران پرسپولیس متوجه هیچ نقطه قوت و ضعف دیگری در تیم نیستند و تمام مسائل از شرایط فنی و آمادگی تیم در مسابقات را به نداشتن مهاجم ربط می دهند. آن هم در شرایطی که پرسپولیس در بازی با ذوب آهن حتی به میزان انگشت های یک دست هم موقعیت سازی نکرد که اگر مهاجمی در زمین بود آن موقعیت ها را تبدیل به گل کند.

موضوع زمانی جالب تر می گردد که تمرکز روی جذب مهاجم به حدی شده که حتی حرف های خود یحیی هم شنیده نمی گردد. نه این که تاکید دارد 50 مهاجم را نپسندیده و نمی خواهد برای جذب بازیکن بی گدار به آب بزند، نه نقدها او از چمن آزادی که با این چمن تیمش نمی تواند فوتبال بازی کند و نه حتی این که صراحتا گفت سلمانی را به عنوان مهاجم جذب نموده است. هیچکدام از حرف های او شنیده نشد چرا که هواداران پرسپولیس فقط و فقط مشکل تیم را در کمبود مهاجم می بینند، نه چیز دیگری!

حال با این شرایط سرمربی پرسپولیس با توجه به زمان خاتمه مهلت جابجایی فوتبال ایران، تنها 4 روز فرصت دارد که یک مهاجم خارجی جذب کند و پس از گذشت این مدت قطعا کار بسیار سخت تری برای پر کردن این جای خالی خواهد داشت.

در این میان بعضی رسانه ها مدعی شده اند شب قبل از بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن گل محمدی و درویش برای جذب مهاجم به توافق های رسیده اند. این ادعا درحالی از سوی رسانه ها مطرح شده که خود گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن صراحتا و برای چندمین بار اعلام نمود هنوز مهاجمی به باشگاه معرفی ننموده است!

باید منتظر بود و دید طی فرصت به جای مانده بالاخره سرمربی پرسپولیس قصد جذب یک مهاجم را خواهد داشت یا همچنان سعی می نماید با همین کمبود پیش رفته و تاکتیک دلخواهش یعنی بازی با تعداد زیاد هافبک در ترکیب اصلی را پیش ببرد.

لازم به ذکر است در حالی یاسین سلمانی و شهاب زاهدی از سوی گل محمدی به عنوان مهاجم جذب شده اند که هر دو هافبک و وینگر هستند و بازی در خط حمله برای آن ها بازی در یک پست غیرتخصصی به شمار میرود.

سه روز دیگر یعنی هشت شهریور ماه پنجره جابجایی فوتبال ایران رسما بسته خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 6 شهریور 1402 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2314

به "شمارش معکوس شروع شد ؛ مهلت 3 روزه گل محمدی برای انتخاب یک مهاجم خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس شروع شد ؛ مهلت 3 روزه گل محمدی برای انتخاب یک مهاجم خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید