شهر ابوظبی امارات و مجذوب کننده ترین های آن

به گزارش کتاب ارزان، با این که دبی یکی از مجذوب کنندهترین مقاصد توریستی در تمام دنیا به شمار می رود، ابوظبی امارات هم اصلا خالی از لطف نیست. نکته مجذوب کننده این است که برای بازدید از امارات اصلا احتیاج به فرایند پیچیده ای نیست و می توانید خیلی راحت با سر زدن به سفارت امارات ، ویزای توریستی بگیرید و به این کشور سفر کنید تا از مجذوب کنندهیت ها و امکانات بسیار آن لذت ببرید. ابوظبی پر است از جاذبه های فرهنگی، مذهبی، تاریخی و کارهای هیجان انگیزی مثل کایاک سواری و سوار شدن بر سریع ترین ترن هوایی در دنیا!

شهر ابوظبی امارات و مجذوب کننده ترین های آن

چه تمام برنامه سفرتان را چیده اید چه در حال برنامه ریزی هستید، این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

  • مسجد بزرگ شیخ زائد (Sheikh Zayed Grand Mosque)

بدون شک، برترین مکان برای بازدید در ابوظبی این مسجد است. نه تنها بخاطر مجذوب کنندهیت معماری و تاریخی این مکان، بلکه بخاطر این که اصلی ترین جا برای گرفتن عکس های ماندگار در ابوظبی دقیقا همینجاست! مسجد تمامی روزهای هفته و بیشتر روز باز است و ورود به آن نیز کاملا رایگان است. توصیه ما این است که قبل از غروب آفتاب به این مسجد بروید که هم زمان روز و هم شب آن را ببینید.

  • قصرالوطن (Qasr AlWatan)

می توانید بلیط قصرالوطن را به صورت آنلاین یا دم در تهیه کنید و یک اتوبوس شما را به توری از این قصر مجذوب کننده خواهد برد. شما می توانید در صحن بزرگ قصرالوطن قدم بزنید قبل از این که به آن داخل شوید. این قصر که در سال 2015 ساخته و افتتاح شد از تلفیقی از معماری بسیار مجذوب کننده عربی و مدرن برخوردار است. شاید عکسی از افرادی که در یک اثر هنری طلایی ایستاده اند (در ابوظبی) دیده باشید، و خبر خوب این که این اثر و بسیاری مکان های مجذوب کننده دیگر که می توانید در آنها عکسهای فوق العاده ای بگیرید در قصرالوطن هستند.

  • موزه لوور ابوظبی (Louvre Abu Dhabi)

بله، لوور فقط در پاریس نیست! یک موزه لوور در ابوظبی هم هست و جای بسیار مجذوب کنندهیست! حتی اگر به گالری ها و موزه ها علاقه چندانی ندارید معماری شگفت انگیز لوور کافیست که شما را کاملا تحت تاثیر قرار دهد. در مجاورت این مکان باغ های آرام و بسیار زیبایی وجود دارد و ویویی بسیار زیبا از اسکای لاین زیبای ابوظبی خواهید داشت. داخل این موزه شوید و مجموعه ای شگفت انگیز از آثار هنری و مجسمه ها را از سراسر جهان خواهید دید و به هر طرف که سر بچرخانید آبی که دورتادور موزه را در بر گرفته را خواهید دید.

بعلاوه می توانید در نهایت در کافه و رستوران این مجموعه غذاهای بسیار مجذوب کنندهی را نوش جان کنید.

  • کایاک سواری در پارک ملی مانگرو (Mangrove National Park)

برای یک تجربه کایاک سواری آرامشبخش ولی آموزنده و مجذوب کننده در ابوظبی، می توانید این مورد را تجربه کنید؛ با بیش از 60 گونه حیوانی شامل لاکپشتها و ماهی های مختلف. بعلاوه می توانید در صورتی که دوست داشته باشید به شنا هم بپردازید. می توان گفت کایاک سواری در این پارک طولانی ترین تجربه کایاک سواریست که می توانید در ابوظبی داشته باشید.

  • جهانی فراری ابوظبی (Ferrari World Abu Dhabi)

این پارک تنها پارک موضوعی یا تم پارک فراری در سراسر جهان به شمار می رود. این پارک موضوعی که در قلب جزیره یاس ابوظبی واقع شده، سریع ترین ترن هوایی جهان را دارد ! و این موضوع بخاطر همکاری امارات و فراریست. این مجموعه برای خانواده هایی که بچه دارند و بعلاوه افراد بالغ مناسب است چرا که در آن می توانید فروشگاه های مختلف و بازی های مختلفی را پیدا کنید و حتی می توانید فراری خودتان را هم برانید.

  • پارک آبی یاس در ابوظبی (Yas Waterworld Abu Dhabi)

رفتن به پارک آبی، و مخصوصا این پارک آبی در امارات، می تواند یکی از مجذوب کنندهترین کارهایی باشد که در ماه های گرم انجام می دهید. این پارک آبی قریب به 45 سرسره و بازی و جاذبه های دیگر دارد و برای هر کسی که آب دوست دارد چیزی برای ارائه خواهد داشت.

  • مرکز خرید یاس (Yas Mall)

راستش را بخواهید مراکز خرید زیادی در ابوظبی نیست، اما یاس مال فرق دارد! در این پاساژ می توانید فواره و آکواریوم های بسیار زیبایی را مشاهده کنید. این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید در امارات به شمار می رود و گزینه های بسیار زیادی هم در خرید و هم در انتخاب غذا خواهید داشت.

  • قایق سواری جزیره یاس (Yas Island Sightseeing Cruise)

یکی از جاذبه های جزیره یاس قایق سواری در قایق های سنتی بادبانیست. در رابطه با مسیر این قایق سواری می توان گفت از یاس مارینا (ساحل یاس) راه می افتد و از تمامی آبهای دور جزیره عبور می نماید.

  • موزه هنر مدرن اتحاد (Etihad Modern Art Gallery)

در صورتی که از رفتن به موزه ها و گالری ها لذت می برید، توصیه می کنیم از این موزه حتما ملاقات کنید. این موزه مجموعه ای از آثار هنری مدرن آرتیست ها و هنرمندان محلی و بین المللی از سراسر جهانست.

  • آکواریوم ابوظبی (Abu Dhabi Aquarium)

فرقی نمی نماید مشغول تحصیل در امارات یا زندگی در این کشور باشید یا جهانگرد باشید، حتما باید از این آکواریوم ملاقات کنید. چرا که این آکواریوم یکی از بزرگترین و متنوع ترین آکواریوم هایی به شمار می رود که در امارات وجود دارد.

  • رفتن به العین (Al-Ain)

فاصله العین تا ابوظبی 2 ساعت است ولی در واقع داخل ابوظبی به شمار می رود و توصیه می کنیم حتما این کار را بکنید و به العین بروید. واحه العین و نخل های بسیار زیبای آن، و قصرموزه بسیار زیبای آن فقط بخشی از جاذبه های بسیارش هستند. توصیه می کنیم در صورت امکان حتما راننده استخدام کنید و از یک مکان دیدنی به یک مکان دیدنی دیگر بروید.

سخن آخر

امیدواریم از این مقاله استفاده نموده باشید. البته بجز موارد جهانگردی، ابوظبی و به کلی امارات می تواند یکی از مقاصد بسیار مجذوب کننده برای زندگی و مهاجرت و کار به شمار برود. در صورتی که می خواهید در برترین دانشگاه های امارات تحصیل کنید یا در این کشور به زندگی و کار بپردازید توصیه می کنیم با افراد حرفه ای در این زمینه مشورت کنید. مجموعه بین المللی تراست گلوبال با سالها تجربه پیروز در این زمینه در خدمت شما عزیزان خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2296

به "شهر ابوظبی امارات و مجذوب کننده ترین های آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر ابوظبی امارات و مجذوب کننده ترین های آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید