عرضه نسخه پایدار اندروید 10 برای گلکسی اس 9 شروع شد

به گزارش کتاب ارزان، روز گذشته خبر به روزرسانی برنامه زمان بندی ارائه اندروید 10 برای گوشی های سامسونگ را منتشر کردیم که در آن به عرضه زودتر از موعد اندروید 10 برای گلکسی اس 9 اشاره شده بود. در همین رابطه، روز گذشته بعضی از کاربران آمریکا، آلمان و هلند خبر دریافت اندروید 10 را در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خود منتشر کردند.

عرضه نسخه پایدار اندروید 10 برای گلکسی اس 9 شروع شد

سامسونگ از هفته ها قبل، انتشار نسخه بتا رابط کاربری One UI 2.0 را برای این دو گوشی شروع نموده است. در جدیدترین برنامه زمان بندی مربوط به اندروید 10 آمده که گوشی های گلکسی اس 9 از ماه فوریه جدیدترین نسخه اندروید را دریافت خواهند کرد ولی در هر صورت سامسونگ تصمیم گرفته عرضه آن را از انتهای ماه ژانویه شروع کند.

باید خاطرنشان کنیم که سامسونگ معمولا آپدیت های خود را در ابتدا برای مدل های مبتنی بر تراشه اگزینوس ارائه می دهد ولی حالا بعضی کاربران آمریکایی گلکسی اس 9 هم این نسخه را دریافت نموده اند. احتمالا می دانید که گوشی های گلکسی اس در بعضی بازارها مانند بازار آمریکا همراه با تراشه اسنپ دراگون عرضه می شوند.

طبق گزارش کاربران آمریکایی، این آپدیت حدود 2 گیگابایت حجم دارد ولی کاربران آلمانی اعلام نموده اند که آپدیت گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس آن ها با حجم 1.8 گیگابایتی ارائه شده است. ضمناً هر دو این آپدیت ها شامل آپدیت امنیتی اندروید مربوط به ژانویه 2020 هستند. سامسونگ برخلاف سال های گذشته، نه تنها کوشش خود را در راستای ارائه جدیدترین نسخه اندروید برای گوشی های مختلف افزایش داده، بلکه این کار را با سرعت بسیار بیشتری انجام می دهد. در همین رابطه باید بگوییم که رابط کاربری One UI 2.0 به غیر از اس 9 برای نوت 9، اس 10 و نوت 10 ارائه شده است.

با توجه به اینکه فرایند انتشار نسخه پایدار اندروید 10 برای گوشی های گلکسی اس 9 به تازگی شروع شده، کاربران این دو گوشی طی روزها و هفته آینده این نسخه را دریافت خواهند کرد.

منبع: 9To5Google

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 753

به "عرضه نسخه پایدار اندروید 10 برای گلکسی اس 9 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه نسخه پایدار اندروید 10 برای گلکسی اس 9 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید