تور آلمان ارزان: غیبت عجیب احمدی صفا در فینال مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو، ملی پوش سابق بوکس از ایتالیا به آلمان رفت!

به گزارش کتاب ارزان، ملی پوش سابق بوکس ایران با وجود فینالیست شدن در مسابقات جهانی در ملاقات نهایی حاضر نشد و راهی آلمان شد.

تور آلمان ارزان: غیبت عجیب احمدی صفا در فینال مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو، ملی پوش سابق بوکس از ایتالیا به آلمان رفت!

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مسابقات دنیای کیک بوکسینگ واکو اواخر مهرماه در جزلو ایتالیا برگزار گردید و امید احمدی صفا ملی پوش وزن 51- کیلوگرم رشته فول کنتاکت کشورمان با غلبه بر حریفی از ترکیه به ملاقات نهایی راه یافت.

احمدی صفا با وجود فینالیست شدن در این مسابقات، در ملاقات نهایی مقابل حریف قزاقستانی حاضر نشد و شنیده می گردد بدون هماهنگی اردوی تیم کیک بوکسینگ را ترک و راهی کشور آلمان شده است.

ملی پوش سابق بوکس ایران مدال برنز کشورهای اسلامی را در کارنامه دارد و همراه با تیم ملی در بازی های آسیایی، قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک حضور داشت و در رشته کیک بوکسینگ نیز مدال طلای دنیا را دارد.

باید دید این ملی پوش کشورمان قصد بازگشت به ایران را دارد یا خیر؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1886

به "تور آلمان ارزان: غیبت عجیب احمدی صفا در فینال مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو، ملی پوش سابق بوکس از ایتالیا به آلمان رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: غیبت عجیب احمدی صفا در فینال مسابقات جهانی کیک بوکسینگ واکو، ملی پوش سابق بوکس از ایتالیا به آلمان رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید