فوتبال دنیا، مورینیو بازی 2 بازیکن صربستانی را از نزدیک می بیند

به گزارش کتاب ارزان، فوتبال دنیا - ژوزه مورینیو برای زیر نظر دریافت بازی دو بازیکن صربستانی راهی مونته نگرو می گردد.

فوتبال دنیا، مورینیو بازی 2 بازیکن صربستانی را از نزدیک می بیند

به گزارش خبرنگاران، نشریه تلگراف صربستان با انتشار گزارشی مدعی شد ژوزه مورینیو در جریان تعطیلات فعلی لیگ به خاطر بازی های ملی، شخصاً برای تماشای بازی نیکولا میلنکوویچ راهی مونته نگرو خواهد شد. مورینیو که پس از پیروزی 3 بر 2 شنبه شب منچستریونایتد مقابل نیوکاسل در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، تیم تحت هدایتش کمی از شرایط بحرانی خارج شد و به نظر می رسد خودش نیز از لبه تیغ اخراج شدن کمی فاصله گرفته است.

طبق گزارش این نشریه صربستانی، مورینیو قرار است فردا (پنجشنبه) در شهر لندن نشستی را با اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد داشته باشد. آقای خاص قرار است در این نشست به وودوارد تأکید کند که خط دفاعی منچستریونایتد احتیاج به تقویت شدن دارد، کاری که در تابستان انجام نشد.

بر اساس این گزارش؛ مورینیو تحت تأثیر عملکرد نیکولا میلنکوویچ، مدافع 20 ساله و صربستانی تیم فیورنتینا قرار گرفته و برای همین پس از ملاقات با وودوارد، فردا شب راهی مونته نگرو می گردد تا بازی مدافع 20 ساله تیم ملی صربستان را از نزدیک ببیند.

مورینیو همچنین بازی سرگئی میلینکوویچ ساویچ، هافبک تیم ملی صربستان را هم تماشا خواهد نمود که باشگاه لاتزیو روی او 90 میلیون پوند قیمت گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 65

به "فوتبال دنیا، مورینیو بازی 2 بازیکن صربستانی را از نزدیک می بیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مورینیو بازی 2 بازیکن صربستانی را از نزدیک می بیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید