فوت وفن غلبه بر پرواززدگی بعد از سفرهای هوایی

به گزارش کتاب ارزان، تناقض و اختلاف بین ساعت داخلی بدن شما و ساعت مکان جدیدی که به آن سفر می کنید را پرواززدگی (جت لگ) یا بر هم خوردن ساعت بیولوژیک بدن می گویند.

فوت وفن غلبه بر پرواززدگی بعد از سفرهای هوایی

این عارضه تمام سیستم بدن شما را تحت الشعاع قرار می دهد و تأثیر منفی روی آن دارد. شما احتیاج به یک دوره زمانی برای به تعادل رسیدن و جبران بر هم خوردن ساعت بیولوژیک بدن دارید. چندین روش وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آنها به راحتی این دوره را پشت سر بگذارید.

چیزهایی که لازم دارید:

  • برنامه

کارهایی که باید انجام دهید:

1- زیاد بخوابید. سعی کنید قبل از سفرتان خواب شبانه خوبی داشته باشید. این به شما یاری می نماید حس کنید پرانرژی هستید و در طول سفرتان شاداب باشید. بیش از میزان هم نخوابید. اگر بیش از میزان بخوابید، حس خستگی مفرط و کسالت در سفر خود خواهید داشت.

2- تمرینات کششی و خم و راست شدن انجام دهید. با این کار گردش خون در سرتاسر بدن شما بهتر جریان پیدا می نماید و از سفت شدن و انقباض عضلات جلوگیری می نماید. علاوه بر این، خستگی را هم کاهش می دهد.

3- سیستم بدن خود را با مصرف ویتامین و مواد معدنی لازم تجدید قوا کنید. حتماً ویتامین ث مصرف کنید تا سیسم ایمنی بدنتان را تقویت کنید. ویتامین ب هم برای کسب انرژی بیشتر برای بدنتان بسیار مفید خواهد بود. تا می توانید آب بنوشید تا بدن شما آب کافی داشته باشد.

4- زیر نور خورشید و در فضای آزاد قدم بزنید. تشعشعات خورشید هشیاری شما را افزایش می دهد و شما را بیدار می نماید. بعلاوه، خورشید انرژی بیشتری نیز در سفر برایتان مهیا می نماید و شما را مطلع، هشیار و گوش به زنگ نگه می دارد.

نکات مهم و قابل توجه:

با استفاده از این نکات در سفر بعدی خود با پرواززدگی مقابله خواهید کرد و انرژی و تمرکز خود را در طول سفر حفظ می کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 20 مرداد 1401 بروزرسانی: 20 مرداد 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2147

به "فوت وفن غلبه بر پرواززدگی بعد از سفرهای هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت وفن غلبه بر پرواززدگی بعد از سفرهای هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید