فیلم کوتاه منفیه 3625 به مرحله پس فراوری و فنی رسید

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - فیلم کوتاه منفیه 3625 به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین بابائیان به مرحله پس فراوری و امور فنی استودیویی رسید.

فیلم کوتاه منفیه 3625 به مرحله پس فراوری و فنی رسید

به گزارش روابط عمومی، فیلم کوتاه منفیه 3625 به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین بابائیان در مرحله پس از فراوری و امور فنی استودیویی به مدیریت پیمان شاه محمدی نهاده شد.

این فیلم کوتاه، روایت یک موقعیت ضد جنگ است که به موضوع جنگ و هجوم داعش می پردازد که اثرات ناشی از آن، بیشترین آسیبش برای بچه ها بی گناه سرزمین های مشرق زمین است. شمار بچه ها قربانی این کشتار جهانی، روزانه 7 نفر، در سال 3625 هزار نفر و در طول هشت سال جنگ مجموعا حدود 29هزار نفر کودک است.

پیمان شاه محمدی مدیر امور پس از فراوری فیلم کوتاه منفیه 3625 درباره امور فنی این فیلم گفت: ساختن چنین فیلمی نیازمند آنالیز اقلیمی و بومی از قربانیان این وقایع جنگی است. اجرای صحنه ای در این گونه فیلم ها بسیار مهم است و اینکه چقدر می توان بدون داشتن ادوات جنگی و یا اکشن خاصی، بیشترین تاثیر مخرب ناشی از جنگ و جنایت را در ذهن مخاطبین القا کرد. این فیلم کوتاه، برشی تلخ از یک موقعیت دوگانه و متضاد است؛ پدری که ناظر بر قربانی شدن اعضای خانواده اش است و تقابل بین عاطفه و منطق، تقابل بین شرم و ایثار.

وی اضافه کرد: دغدغه حسین بابائیان کارگردان این فیلم کوتاه نیز همیشه ایجاد امنیت و صلح در زندگی بدون جنگ و تنش برای بچه ها جهان است.

در خلاصه داستان منفیه 3625 آمده است: داعش حمله می نماید. دختری 7 ساله به نام اسما زمین را بغل می نماید. پدر اسما حدودا 5 ثانیه فرصت دارد. او باید تصمیم بگیرد....

در این فیلم کوتاه، ابوالفضل همراه، پروا آقاجانی، مهرانه عزآباد، میلاد حسینی، حلما ایمانی و میترا تبریزی به ایفای نقش پرداخته اند.

حسین بابائیان پیش از این، فیلم های سینمایی ویدیوییِ راز آسمان، گل نرگس، آرش و پدرزن، شرم گفتن، زعیم و ساخت 19مستند اجتماعی را در کارنامه خود دارد.

سایر عوامل فیلم عبارتند از: نویسندگان: حسین بابائیان، محسن یاراحمدی، مدیرفیلمبرداری: جواد کسانی، صدابردار: علی فضلی، تدوین و صداگذاری: پیمان شاه محمدی، گریم: سیده فرناز مرتضوی، منشی صحنه: فاطمه حوری نژاد، عکاس:کیمیا غفاری، مدیرفراوری: مسعود داعی، دستیار اول کارگردان: میلاد حسینی، اصلاح رنگ و نور: فربد جلالی، مجری طرح: محمدرضا جهانگیرتاج ، مدیر امور پس از فراوری: پیمان شاه محمدی.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 20 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1677

به "فیلم کوتاه منفیه 3625 به مرحله پس فراوری و فنی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم کوتاه منفیه 3625 به مرحله پس فراوری و فنی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید