مالباختگان صرافی کریپتولند به سایت گرداب مراجعه نمایند

به گزارش کتاب ارزان، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با توجه به دستگیری مدیران متخلف صرافی کریپتولند به اتهام اخلال در نظام مالی کشور از مالباختگان خواست، مدارک و ادعای خود به سایت گرداب ارائه نمایند.

مالباختگان صرافی کریپتولند به سایت گرداب مراجعه نمایند

جهت دریافت مشاوره خدمات تعرفه طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری متهم اصلی پرونده به نام س. الف و سایر اعضای این باند سازمان یافته به اتهام اخلال در نظام مالی کشور با دستور دادسرای ویژه جرایم مالی اطلاع داد.

وی گفت: کلیه اعضای این صرافی می توانند مدارک و ادعاهای خود را در مورد میزان سرمایه موجود در این صرافی با مراجعه به سایت gerdab.ir/fa/forms/5 به منظور آنالیز و رسیدگی ثبت نمایند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن هشدار به کاربران و متقاضیان سرمایه گذاری در بازار رمز ارزها و بورس ارزهای خارجی در مورد عواقب کلاهبرداری های این حوزه هشدار داد.

سرهنگ پاشایی از عموم هموطنان خواست : در صورت احتیاج به کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https: //www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 096380 از خدمات مشاوره ای و هدایت های همکاران ما در پلیس سایبری سراسر کشور بهره مند شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1696

به "مالباختگان صرافی کریپتولند به سایت گرداب مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالباختگان صرافی کریپتولند به سایت گرداب مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید