مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 (پخش زنده تمام شد)

به گزارش کتاب ارزان، مراسم سامسونگ برای رونمایی از گلکسی نوت 20 روز چهارشنبه 15 مرداد ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار می شود. البته این شرکت کره ای قصد دارد در این رویداد علاوه بر معرفی گلکسی نوت 20 ما را با برخی از دیگر محصولات جدید و جذابش هم آشنا کند، اما در هر حال گل سرسبد این مراسم سامسونگ، گوشی های گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا هستند که پرچمداران جدید سامسونگ برای سال 2020 خواهند بود. طبق معمول همیشه ما در خبرنگارانمگ با پخش زنده مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 در همین صفحه همراه شما خواهیم بود.

مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 (پخش زنده تمام شد)

به روزرسانی - پخش زنده مراسم به اتمام رسیده است. مهم ترین اخبار و مقالات مربوط به مراسم Unpacked سامسونگ را از لینک های زیر بخوانید.

  • سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا را معرفی کرد
  • سامسونگ از گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس رونمایی کرد
  • گلکسی Z Fold 2 معرفی گشت؛ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ
  • سامسونگ از گلکسی واچ 3 رونمایی کرد

هردو گوشی جدید سری نوت 20 ویژگی های جذابی دارند که به زودی در مراسم سامسونگ با آن ها آشنا می شویم. هر چند شایعه های مبنی بر احتمال معرفی سه مدل مختلف گلکسی نوت جدید هم به گوش می رسد، اما احتمالا در این مراسم شاهد رونمایی از چند محصول جدید دیگر هم خواهیم بود، از جمله Galaxy Z Fold 2، هدفون های جدید گلکسی بادز لایو، ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 و تبلت گلکسی تب S7.

انتظار می رود مثل همیشه در نسل جدیدی سری نوت هم شاهد بهبودهای مختلفی در عملکرد قلم S Pen باشیم که نقطه تمایز اصلی گوشی های سری نوت با تمام محصولات دیگر موجود در بازار به حساب می آید. علاوه بر این، دور از انتظار نیست که سامسونگ در این نسل باز هم کیفیت دوربین، عمر باتری و قدرت سخت افزاری پرچمدارش را افزایش می دهد تا سری نوت از همیشه جذاب تر باشد.

به زودی در مراسم Unpacked تمام جزئیات رسمی و قابلیت های جدید محصولات سامسونگ معرفی می شوند، اما تا همین امروز هم شایعه ها و گزارش های زیادی درباره این محصولات به بیرون درز کرده است. از شما دعوت می کنیم تا پیش از آغاز پخش زنده مراسم برخی از این اخبار و گزارش ها را بخوانید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1194

به "مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 (پخش زنده تمام شد)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم رونمایی از گلکسی نوت 20 (پخش زنده تمام شد)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید