مشاوره سئو چیست و چقدر هزینه دارد؟

به گزارش کتاب ارزان، رپرتاژ آگهی- آیا می دانید مشاوره سئو چیست و چرا باید قبل از انجام هرگونه تغییرات در سایت از مشاور یاری گرفت؟ کدام کسب و کارها به مشاوره احتیاج دارند؟ مشاور سئو چه وظایفی دارد و برای دادن مشاوره چقدر دریافت می نماید؟ این مطلب را بخوانید تا با اهمیت سئو سایت، وظایف مشاور سئو و نحوه دریافت خدمات مشاوره ای سئو آشنا شوید.

مشاوره سئو چیست و چقدر هزینه دارد؟

چطور با سئو سایت کسب و کارمان را متحول کنیم؟

در سال 1400، دیگر داشتن سایت نمی تواند برای یک کسب و کار مزیت محسوب گردد. با یک جستجوی ساده گوگلی، هزاران صفحه به کاربر نمایش داده می گردد. بنابراین نمی توان انتظار داشت که بدون قرار گرفتن در رتبه های اول گوگل، ترافیک ورودی مناسب را جذب کرد. سئو یاری می نماید تا سایت شما کاربر پسند و مطابق با الگوریتم های گوگل گردد. متحول شدن کسب و کار با سئو، فقط محدود به ترافیک ورودی و جذب کاربران بیشتر نیست. با سئو داخلی سایت، مدت زمان بازدید صفحات را بهبود می دهید. علاوه بر آن سئو می تواند به تبدیل کاربر به مشتری یاری کند. جذب مشتریان بیشتر و ترغیب کاربران به خرید دوباره از سایت، عایدی و سود شما را افزایش می دهد. اثر و ماندگاری سئو و بهینه سازی سایت، بسیار بیشتر از تبلیغات سنتی است. به طوری که شما می توانید تنها روی جذب مخاطبان هدف سرمایه گذاری کنید؛ این یعنی هزینه درست، به صرفه و هدفمند.

مشاوره سئو چیست؟

سئو سایت هم راه و رسم مخصوص به خود را دارد. مشاور سئو کسی است که تغییرات سایت شما را کنترل می نماید و آن ها را زیر نظر می گیرد. مشاوره سئو از این جهت اهمیت دارد که بهینه سازی سایت برخلاف تصور، پیچیده و سخت است. اگرچه مراحل سئو واضح و مشخص است اما سئو باید با در نظر گرفتن شرایط فعلی سایت، رقبا و نتایج به دست آمده از گزارش تغییرات انجام گردد. مشاوره سئو به شما یاری می نماید تا ترافیک ورودی مناسب را با کاربران هدف در صفحات مشخص شده، داشته باشید. حضور مشاور سئو در کنار کسب و کار، جنبه کنترلی و نظارتی دارد. با مشاوره سئو تضمینی برای گرفتن رتبه اول گوگل وجود ندارد اما می توانید در راستا درست قدم بردارید. مشاور سئو، راستا بهتر و کم هزینه تر را به شما معرفی می نماید. یعنی می توانید از تجربه و دانش مشاور برای کاهش زمان بهینه سازی سایت بهره ببرید.

خدمات مشاوره سئو

مشاور سئو و بهینه سازی، راه چارههای بهبود سایت را به شما معرفی می نماید. مشاور وظیفه ای برای انجام خدمات سئو ندارد. برای این کار باید چک فهرست سئو مشاور را به مسئول سئو یا کارشناس سئو سایت بدهید. خدمات مشاوره سایت شامل موارد زیر می گردد:

* آنالیز و آنالیز سایت و ارائه گزارش از نقاط ضعف و قوت

* آنالیز سایت های رقیب

* مشاوره سئو on page (سئو داخلی)، off page (سئو خارجی) و سئو تکنیکال

* مشاوره بهبود رابط و تجربه کاربری سایت

* مشاوره بهبود performance سایت و core web vitals

* مشاوره تدوین استراتژی فراوری محتوا و بازاریابی محتوا

* مشخص اهداف و بازه زمانی مورد احتیاج برای رسیدن به آن ها

* تخمین هزینه سئو سایت

هزینه مشاوره سئو چقدر است؟

هزینه مشاوره سئو یا هر هزینه دیگری که در حوزه دیجیتال مارکتینگ انجام می دهید، نوعی از سرمایه گذاری است. رشد کسب و کار شما در دنیای دیجیتال با سئو، عایدی و فروش شما را افزایش می دهد. همانطور که کسب و کارهای فیزیکی به تبلیغات محیطی احتیاج داشتند، کسب و کارهای آنلاین هم به هزینه های این چنینی احتیاج دارند.

هزینه مشاور سئو تنها برای آنالیز سایت و ارائه راه چاره است. مشاور، هیچ تعهدی برای انجام سئو ندارد. علاوه بر آن مشاوره از هزینه های اضافی جلوگیری می نماید. با پیدا شدن راستا درست برای رسیدن به هدف، احتیاجی به آزمون و خطا نخواهید داشت. عدد دقیقی برای هزینه مشاوره نمی توان مشخص کرد. همه چیز می تواند وابسته به حجم کار و نوع کسب و کار شما باشد.

خدمات مشاوره سئو حرفه ای در منتوریکس

یکی از استراتژی های تاثیر گذار و پایدار برای رشد کسب و کار، سئو و بهینه سازی سایت است. اما برای انجام سئو سایت به تحلیل، استراتژی و برنامه ریزی احتیاج دارید. مشاوره سئو، اولین کاری است که منتوریکس در ارتباط با مشتریان خود انجام می دهد. قبل از تدوین هرگونه استراتژی و انجام مراحل سئو، مشاوره منتوریکس به یاری شما می آید. منتوریکس به تمام کسب و کارهایی که به فکر برون سپاری سئو هستند، مشاوره را پیشنهاد می نماید. منتوریکس با آنالیز آنلاین سئو سایت و مشاوره آنلاین سئو، در سریع ترین زمان ممکن شما را برای رقابت در دنیای دیجیتال آماده می نماید. در صورت وجود هرگونه سوال درباره نحوه دریافت مشاوره یا خدمات سئو وارد سایت منتوریکس به نشانی https://digitalmentorx.com/ شوید و سوالات خود را از مشاوران آن بپرسید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1984

به "مشاوره سئو چیست و چقدر هزینه دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاوره سئو چیست و چقدر هزینه دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید