مهاجری: جادوی ما زحمتی است که می کشیم، از هوادارها خواستار حمایت هستیم

به گزارش کتاب ارزان، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می گوید کار سختی مقابل سایپا در پیش داریم و 3 امتیاز این بازی را نیاز داریم.

مهاجری: جادوی ما زحمتی است که می کشیم، از هوادارها خواستار حمایت هستیم

به گزارش خبرنگاران، محمد رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری قبل از بازی تیم خود مقابل سایپا در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر گفت: ابتدا باید صعود کنندگان خود ،استقلال و شهر خودرو، به دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می گویم که در سخت ترین شرایط حاصل شد و این برای فوتبال ما ارزشمند است. جدا از این موضوع، خداراشکر می کنیم که هفته گذشته یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم که برای تیم ما خیلی مهم بود. در بازی فردا نیز برابر سایپا کار سختی در پیش داریم. اگر به دنبال جایگاه در جدول هستیم باید برابر تیم هایی مانند سایپا و پیکان نتایج خوبی کسب کنیم. در چند هفته اخیر با پیروزی برابر این تیم ها به دنبال فاصله دریافت از تیم های پایین جدول و نزدیک شدن به تیم های نیمه بالایی جدول هستیم. از تماشاگران درخواست داریم در بازی فردا تیم خودشان را حمایت کنند، همانگونه که تا به امروز این کار را کرده اند. در نیم فصل اول با وجود تمام مسائل و شکست ها، یک چیز ثابت برای تیم ما وجود داشت و آن هم شوق هوادارها نساجی نسبت به بازیکنان و کادر فنی بود. این تیم متعلق به فوتبال و مردم مازندران است. امیدوار هستم فردا یک پیروزی شیرین به تماشاگران خود هدیه دهیم.

مهاجری درباره علت ورود مهدی نظری و محمد عباس زاده به داخل زمین در بازی قبل مقابل پیکان گفت: بنده هیچ موقع برای نگه داشت بازی سیستم دفاعی را انتخاب نکرده ام. این تعویض به دلیل تدافعی کردن بازی نبوده است بلکه به دلیل تجربه این دو بازیکن آنها وارد زمین شدند تا بازی را در زمین حریف نگه دارند.

سرمربی نساجی درباره برنامه خود برای بازی فردا گفت: برنامه ما برای جبران بازی گذشته برابر سایپا، تمرین و رفع عیب های بازی قبل بوده است. ما اهداف و طرح هایی داریم که بستگی به بازیکن دارد. بازیکنان اگر دستورات را به خوبی انجام دهند، هفتاد یا هشتاد درصد می توانیم پیروز شویم. با تمام این اوصاف، بازیکنان ما از لحاظ ذهنی و روانی آمادگی این بازی را دارند و این از تمام موضوعات دیگر مهم تر است.

او درباره عدم حضور مربی دروازبانان تیم نساجی در تمرینات این تیم نیز گفت: مشکل مربی دروازبانان ما اداری است و مربوط به مجوز کار این مربی است. تیم ما در نیم فصل اول از این مسائل زیاد داشت اما در کل، باشگاه به دنبال حل این موضوع است و ظرف یک یا دو روز آینده نتیجه مشخص خواهد شد.

مهاجری درباره جادوگری در فوتبال و تیم نساجی نیز گفت: اعتقادی به همچین موضوعاتی ندارم و جادوی ما زحمت بازیکنان ما و دعای خیر هواداران است. البته که چنین موضوعاتی در فوتبال ما وجود دارد اما اطلاعی از اینکه چقدر پیروزیت آمیز است ندارم. اگر ما به خودمان و بازیکنان خود اعتقاد داشته باشیم، نیازی به این مسائل نداریم.

او تنها محروم بازی فردا را نیز شجاعی دانست و گفت که باقی بازیکنان حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 755

به "مهاجری: جادوی ما زحمتی است که می کشیم، از هوادارها خواستار حمایت هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: جادوی ما زحمتی است که می کشیم، از هوادارها خواستار حمایت هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید