شجاعیان: 3 هفته است می توانم بازی کنم اما در لیست استندبای مانده ام

به گزارش کتاب ارزان، هافبک تیم فوتبال استقلال گفت که سه هفته است می تواند در ترکیب این تیم به میدان برود اما قوانین فدراسیون فوتبال چنین اجازه ای به او نمی دهد.

شجاعیان: 3 هفته است می توانم بازی کنم اما در لیست استندبای مانده ام

به گزارش خبرنگاران ، داریوش شجاعیان درباره لیگ نوزدهم گفت: فصل پُرفزار و نشیبی بود که با کرونا خیلی طول کشید و باعث شد خیلی از بازیکنان به هدفی که می خواستند، نرسند. فشردگی مسابقات باعث مصدومیت خیلی از بازیکنان شد که امیدوارم این دوره را پشت سر بگذاریم و به روزهای خوبی که داشتیم بازگردیم. امیدوارم راه حلی پیدا گردد که به میادین برگردم.

وی درخصوص خروجش از لیست آبی پوشان توضیح داد: پس از مصدومیت از لیست تیم خارج شدم، چون اگر کرونا نمی آمد به ادامه رقابت ها نمی رسیدم. من با تصمیم پزشکی از لیست خارج شدم اما قراردادم فسخ نشد. پس از کرونا بازی ها طول کشید و در چند ملاقات قبلی می توانستم بازی کنم. قانون فدراسیون فوتبال و فیفا اجازه نمی دهد به تیم اضافه شوم و تیم مدیریتی کوشش می نماید به لیست برگردم. فعلاً در لیست استندبای مانده ام.

بازیکن استقلال درباره شرایط بازیکنان این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: سال جاری سال آخر قرارداد من و چند بازیکن دیگر تیم است و با خاتمه لیگ برتر، این قراردادها به خاتمه می رسد. اگر بخواهیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم، باید قرارداد جدیدی تنظیم گردد و با مدیریت باشگاه صحبت کنیم تا ببینیم قسمت چه می گردد.

شجاعیان درباره عملکرد فرهاد مجیدی اعلام نمود: مجیدی از لحاظ فنی قوی است اما او سال جاری و سال گذشته در شرایط بدی به استقلال آمد. سال جاری با شیوع کرونا دست مجیدی خیلی خالی بود و با مشکل مصدومیت بازیکنان هم روبرو بود. او خوب کار می نماید و امیدوارم بچه های تیم دست به دست هم دهند تا استقلال را به صندلی اصلی خود بازگردانیم.

وی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، در خصوص شرایط مصدومیت خودش گفت: مصدومیتم کاملاً رفع شده و سه هفته است که می توانم بازی کنم، اما مشکل لیست به من چنین اجازه ای نمی دهد. دلم برای استقلال و بازی در زمین تنگ شده و امیدوارم این مشکل حل گردد.

هافبک استقلال در خاتمه خطاب به طرفداران این تیم گفت: از آنها به خاطر این همه لطفی که به من دارند، تشکر می کنم و یادم می ماند که آنها در دو دوره مصدومیتم از من حمایت کردند. ناملایمتی هایی دیدیم که امیدوارم در خاتمه فصل کمتر باشد و بتوانیم طرفداران را شاد کنیم. امیدوارم اتفاقاتی که در سه سال اخیر پس از خاتمه هر فصل اتفاق افتاده است، تکرار نگردد و بتوانیم ناراحتی آنها در این چند سال را جبران کنیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1168

به "شجاعیان: 3 هفته است می توانم بازی کنم اما در لیست استندبای مانده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعیان: 3 هفته است می توانم بازی کنم اما در لیست استندبای مانده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید