موسوی: تیم ملی فوتبال زنان با ژاپن، بلژیک و هندبازی محبت آمیز دارد

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال از برنامه ریزی برای برگزاری سه بازی محبت آمیز برای تیم ملی زنان اطلاع داد.

موسوی: تیم ملی فوتبال زنان با ژاپن، بلژیک و هندبازی محبت آمیز دارد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، شهره موسوی، نایب رییس کمیته بانوان در مورد قرعه کشی رقابتهای جام ملتهای فوتبال آسیا گفت: گروهی که در آن قرار گرفتیم تیم های هند، چین و چین تایپه هستند و با توجه به میزبانی هند، بدون شک شرایط ساده ای نداشته و در گروه سختی قرار گرفته ایم. تیم چین که برای چند دوره به مقام قهرمانی آسیا رسیده است با ما همگروه است. بعلاوه چین تایپه جزو یکی از تیم های خوب و مطرح قاره آسیاست. البته هر گروهی که قرار می گرفتیم، برای ما فرقی ندارد. تیم ما با تلاشی که بکار خواهد گرفت، به پیروزیت خواهد رسید.

وی ادامه داد: با توجه به قرعه کشی که اجرا شده پیش بینی ما این است از این گروه به مرحله بعدی صعود کنیم. به همین دلیل اردوی بلژیک و برگزاری تورنمنت 4 جانبه در هند را در برنامه تدارکاتی خود داریم. البته باید دید با توجه به همگروهی تیم ایران با هند، باید دید که تیم هند مجددا آمادگی برگزاری ملاقات تدراکاتی با ما را دارد یا خیر.

عضو هیات رییسه فدراسیون در ادامه گفت: ما تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه های کادر فنی به کار می گیریم تا تیم خوب و آماده ای را به مسابقات اعزام کنیم. به همین دلیل مکاتباتی با ژاپن اجرا شده تا ملی پوشان تجربه بازی بیشتر با حریفان قدرتمند را کسب نمایند و بتوانند در ملاقاتهای مهم پیش رو با آمادگی کامل به مصاف رقبای خود بروند. معتقدم برگزاری بازیهای تدارکاتی با تیم های قوی، بازیکنان را بیش از پیش ساخته وتجربه بالایی کسب می نمایند. بر همین اساس حضور در مسابقات تدارکاتی و تورنمنت های مختلف به منظور کسب آمادگی است و نتیجه برایمان اهمیت ندارد. هدف ما ارائه بازی خوب و در خور شان ملت شریف ایران است که تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا این اتفاق رخ دهد.

وی از حضور تیم ملی فوتبال بانوان در جزیره کیش به مناسبت روز کیش اطلاع داد و گفت: روز 20 ابان ماه بنام روز کیش نامگذاری شده است. بر همین اساس سازمان منطقه آزاد کیش از ملی پوشان ایران دعوت نموده تا در این روز حضور داشته باشند و از دختران پر افتخار کشورمان تقدیر و تجلیل گردد. ضمن اینکه پیش بینی نموده ایم تا در این جزیره یک اردوی تدارکاتی داشته باشیم و اقدامات و آنالیز های مختلفی در این زمینه در حال اجرا است.

موسوی در خاتمه گفت: بچه های ما مصمم تر از قبل هستند که پیروز شوند. ملی پوشان با امید و تلاش بیش از پیش برای پیروزیت و پیروزی تیم ملی فوتبال ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1904

به "موسوی: تیم ملی فوتبال زنان با ژاپن، بلژیک و هندبازی محبت آمیز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: تیم ملی فوتبال زنان با ژاپن، بلژیک و هندبازی محبت آمیز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید