ناکامی دوباره رونالدو و مسی در لیگ قهرمانان

به گزارش کتاب ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- رونالدو سه فصل پیاپی است که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار می رود.

ناکامی دوباره رونالدو و مسی در لیگ قهرمانان

به گزارش خبرنگاران، ملاقات منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 با رجحان 1-0 شاگردان دیگو سیمئونه به سرانجام رسید تا اتلتیکو مادرید در مجموع با نتیجه 2-1 راهی مرحله بعدی گردد. کریستیانو رونالدو نیز همانند لیونل مسی، وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان اروپا داشت.

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای دومین فصل پیاپی از حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز ماندند. مسی فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی با بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن حذف شد و در فصل جاری با پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید. رونالدو نیز فصل گذشته در این مرحله به عنوان بازیکن یوونتوس مقابل پورتو کنار رفت و در فصل جاری به عنوان بازیکن منچستریونایتد مقابل اتلتیکو مادرید ناکام ماند. از فصل 2005/06 تا 2019/20 یعنی طی 15 فصل متوالی، از بین رونالدو و مسی حداقل یک بازیکن در مرحله یک چهارم نهایی حاضر بود. از فصل 2010/11 تا 2018/19 یعنی طی 9 فصل پیاپی، هر دو بازیکن در مرحله یک چهارم نهایی حاضر بودند.

منچستریونایتد پنج فصل اخیر را بدون قهرمانی سپری نموده است. ملاقات منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 با رجحان 1-0 شاگردان دیگو سیمئونه به سرانجام رسید تا اتلتیکو مادرید در مجموع با نتیجه 2-1 راهی مرحله بعدی گردد. به نقل از ESPN؛ با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، تنها جام به جای مانده برای منچستریونایتد در فصل جاری از دسترس خارج شد تا شیاطین سرخ برای پنجمین فصل پیاپی بدون قهرمانی به کار خود سرانجام بدهند. آخرین جام منچستریونایتد به قهرمانی در لیگ اروپا در فصل 2016/17 با مورینیو مربوط می گردد. از آن موقع تا کنون شیاطین سرخ به یک جام در رقابت های مختلف نزدیک نشدند.

رونالدو طی 12 سال اخیر، فصل را با حداقل یک قهرمانی به سرانجام رسانده بود اما فصل 2021/22 برای او متفاوت رقم خورد. ملاقات منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 با رجحان 1-0 شاگردان دیگو سیمئونه به سرانجام رسید تا اتلتیکو مادرید در مجموع با نتیجه 2-1 راهی مرحله بعدی گردد. کریستیانو رونالدو برای سومین فصل پیاپی از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی باز ماند.

به نقل از گل، با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، کریستیانو رونالدو در فصل جاری هیچ شانسی برای فتح جام و کسب قهرمانی نخواهد داشت و باید فصل 2021/22 را بدون افتخار به سرانجام برساند. کریستیانو رونالدو از فصل 2010/11 به بعد پیروز به کسب حداقل یک جام در هر فصل شده بود. آخرین فصل بدون قهرمانی او به فصل 2009/10 (اولین فصل حضور در رئال مادرید) مربوط می گردد.

کریستیانو رونالدو مقابل رقیب محبوب خود هرگز شب خوبی را سپری نکرد. ملاقات منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 با رجحان 1-0 شاگردان دیگو سیمئونه به سرانجام رسید تا اتلتیکو مادرید در مجموع با نتیجه 2-1 راهی مرحله بعدی گردد. کریستیانو رونالدو در این بازی، یک شب آرام و ناامیدکننده را سپری کرد. رونالدو در جریان ملاقات با اتلتیکو مادرید حتی یک شوت هم به سمت دروازه اوبلاک شلیک نکرد.

سرمربی موقت شیاطین سرخ در جمع خبرنگاران گفت:

به نظرم در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم؛ دقیقا همان طور که می خواستیم: با انرژی بالا. ولی نتوانستیم آن را به یکی - دو گل منتج کنیم. چند فرصت خوب داشتیم که باید گل می شدند ولی گل نزدیم. دریافت کردن آن گل روی یک ضد حمله آن هم درست قبل از سرانجام نیمه اول، کمکی به اوضاع ما نکرد. کار ما در نیمه دوم سخت بود. همواره یک نفر روی زمین دراز می کشید و بازی را از تب و تاب می انداخت. دوست دارم از چند تصمیم داوری بحث برانگیز هم بگویم. نمی گویم تصمیمات مشخص کننده ای بودند ولی او بیش از حد به دام آن هایی افتاد که سعی در اتلاف وقت داشتند و در نهایت اعلام کردن تنها 4 دقیقه برای وقت اضافه، برای من خنده دار بود.

شاگردان سیمئونه در دقیقه 41 با ضربه سر رنان لودی پیروز به گگرددن دروازه ده خیا شدند. مدافع برزیلی اتلتیکو روی ارسال آنتوان گریزمان از سمت راست، با یک ضربه سر چکشی قفل دروازه منچستر را باز کرد. این اولین گل لودی در لیگ قهرمانان اروپا بود که در یک بازی بسیار حساس به ثمر رسید. بازیکنان منچستر اعتراض شدیدی به تصمیم داور در این صحنه داشتند. آنها که معتقد بودند داور باید گل حریف را مردود اعلام می کرد، اعتراضات دامنه دار خود را حتی پس از به صدا در آمدن سوت سرانجام نیمه اول ادامه دادند. یکی از اعتراضات جالب را از رونالدو شاهد بودیم که با حرکات دست روی صورتش برای داور عینک تجویز کرد چرا که معتقد بود تصمیم او در پذیرفتن گل اتلتیکو اشتباه بوده است. کریس و هم تیمی هایش در حین ترک زمین برای ورود به رختکن دوباره کنار داور حضور یافته و به او اعتراض کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2104

به "ناکامی دوباره رونالدو و مسی در لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی دوباره رونالدو و مسی در لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید