نجات حیوانات شهر ارواح به دست مرد ژاپنی

به گزارش کتاب ارزان، سرگذشت حیوانات در منطقه ای که بزرگترین حادثه هسته ای دنیا اتفاق افتاده، به دست مرد ژاپنی تغییر کرد.

نجات حیوانات شهر ارواح به دست مرد ژاپنی

به گزارش خبرنگار به نقل از foxnews و reuters ساکایی کاتو مرد 57 ساله ای است که از 10 سال گذشته در یک منطقه هسته ای زندگی می نماید تا بتواند از حیواناتی که آن جا رها شده اند، مراقبت کند.

11 مارس سال 2011 زلزله و سونامی،باعث یک حادثه عظیم هسته ای در ژاپن شد. ماشین آلات نیروگاه و سیستم خنک نماینده یک سایت هسته ای ژاپن در پی وقوع سونامی و زلزله از کار افتادند و مواد رادیو اکتیو به محیط بیرون نشست کرد.

این فاجعه جان هزاران تن را گرفت و ساکنان منطقه از آن جا گریختند. این فاجعه عظیمترین حادثه هسته ای پس از چرنوبیل به شمار میرود.

اما یک کارگر سابق ساختمانی گفته است که پس از پیدا کردن حیوان مرده در خانه ای که برای تخریب آن استخدام شده بود تصمیم به نجات حیوانات گرفته است. او شهری که سه نسل از خانواده اش متعلق به آن بودند را. بعد از وقوع حادثه هسته ای رها نکرد.

او بیان نموده است که می خواهم مطمئن شوم که من در محل تولدم هستم تا زمانی که آخرین حیوان در محل به جای مانده است از آنها مراقبت می کنم. پس از آن می خواهم بمیرم چه یک روز بعد چه ساعتی پس از آن.

طبق آن چیزی که شنیده شده ساکایی کاتو از گربه هایی که به سرطان خون مبتلا هستند در خانه خود در فوکوشیما واقع در نامی در منطقه ای ممنوعه (محصور شده) مراقبت می نماید.

کاتوی 57 ساله در یک دهه گذشته از چندین گربه مراقبت نموده است. او از 41 گربه در خانه دو طبقه رنگ و رو رفته و ساختمان دیگری در مجاورت خانه اش واقع شده است، مراقبت می نماید. در باغ ساختمان او هم 23 گربه دفن شده است.

کاتو گفته به غیر از گربه سانان او سگی به نام پوچی را نجات داده و حتی برای گراز های وحشی که اطراف خانه اش رفت و آمد می نمایند غذا تهیه می نماید.

کاتو تخمین می زند مراقبت از تعدادی از این حیوانات فراموش شده ای که او در فوکوشیما دیده برای او 7 هزار دلار هزینه داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1809

به "نجات حیوانات شهر ارواح به دست مرد ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات حیوانات شهر ارواح به دست مرد ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید