نیل دراکمن: قصه لست آو آس هنوز تمام نشده است

به گزارش کتاب ارزان، در حال حاضر می دانیم که استودیو ناتی داگ در حال توسعه یک بازی چندنفره بزرگ بر اساس دنیا لست آو آس است اما از سوی دیگر می دانیم که نیل دراکمن هم با تیم دیگری در حال توسعه یک بازی تک نفره است. هرچند نمی دانیم نیل دراکمن مشغول ساخت چه اثری است اما او در مصاحبه تازه خود سرنخ ها و اشاره هایی به سومین قسمت از سری بازی لست آو آس نموده است.

نیل دراکمن: قصه لست آو آس هنوز تمام نشده است

نیل دراکمن یکی از خالقان لست آو آس که یکی از نویسندگان و کارگردانان سریال اقتباسی این اثر هم است، در حالی که تأیید ننموده است که آیا ناتی داگ در حال حاضر بازی لست آو آس پارت 3 را توسعه می دهد یا نه اما در مصاحبه خود به هالیوود ریپورتر گفته است: من فکر می کنم که داستان های بیشتری برای گفتن وجود داشته باشد.

البته، این اولین بار نیست که نیل دراکمن به ادامه داستان لست آو آس اشاره نموده است. او در آوریل 2021 اعلام نمود که طرح اولیه داستانی سومین بازی احتمالی لست آو آس نوشته شده است اما در حال حاضر این بازی در حال توسعه نیست. آخرین اظهار نظر او در خصوص سومین بخش داستان این اثر در جریان مصاحبه ای با موضوع اقتباس تلویزیونی از بازی لست آو آْس بیان شد که قرار است از هفته آینده از شبکه اچ بی او پخش گردد.

فصل اول این سریال وقایع اولین بازی لست آو آس که در ژوئن سال 2013 برای پلی استیشن 3 عرضه شد و بعلاوه بسته الحاقی آن را روایت خواهد نمود. به احتمال زیاد، در صورت ادامه ساخت این سریال، فصل دوم وقایع بازی دوم یعنی لست آو آس پارت 2 را که در سال 2020 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد، پوشش خواهد داد. او در مصاحبه با هالیوود ریپورتر گفته بود: ما در این سریال هیچ برنامه ای به جز اقتباس داستان بازی های لست آو آس نداریم.

بر اساس این گزارش، این سریال تلویزیونی در کل بسیار به بازی لست آو آس وفادار خواهد بود اما شامل برخی تغییرات اساسی در داستان بازی خواهد شد که هواداران را شوکه خواهد نمود و شاید حتی به چالش بکشد. از جمله این موارد می توان به یکی از شخصیت های بازی یعنی بیل اشاره کنیم که نقش او در این سریال به وسیله نیک آفرمن ایفا شده است.

این سریال که دو نقش اصلی آن یعنی نقش شخصیت های جوئل و الی به وسیله پدرو پاسکال و بلا رمزی بازی می گردد، قرار است در هفته آینده از شبکه اچ بی او پخش گردد.

نیل دراکمن در جریان مصاحبه خود بیان نمود: مردم اقتباس های بدی (از بازی های ویدئویی) را می بینند و این به اعتبار این ایده که بازی ها بچگانه هستند اضافه و آن را تصدیق می نماید. من عاشق این ایده هستم که یک نفر می تواند این اثر را دیدن کند و تحت تاثیر آن قرار بگیرد و سپس با تعجب بگوید که صبر کن، این بر اساس یک بازی ویدئویی ساخته شده؟

ناتی داگ اخیراً تصویر مفهومی جدیدی از بازی چندنفره لست آو آس را منتشر نموده است و وعده داده که جزئیات بیشتری را در سال 2023 از این اثر به اشتراک خواهد گذاشت.

بعلاوه سونی به تازگی اعلام نموده است که نسخه بازسازی شده بازی لست آو آس 1 که تحت عنوان لست آو آس پارت 1 برای پلی استیشن عرضه شده است، در 3 مارس 2023 برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: VGC

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

27,100,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 Digital Edition ظرفیت 825 گیگابایت

25,714,140 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

1,915,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,594,000

تومان

خرید بازی های کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2223

به "نیل دراکمن: قصه لست آو آس هنوز تمام نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیل دراکمن: قصه لست آو آس هنوز تمام نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید