هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر ؛گزینه اول بسیاری از مسافران شهر دبی، تصاویر

به گزارش کتاب ارزان، هتل Aparthotel Leva Hotel and Suites, Mazaya Centre یکی از بهترین و معروف ترین هتل های شهر دبی است.

هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر ؛گزینه اول بسیاری از مسافران شهر دبی، تصاویر

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر یک هتل 4 ستاره است که به دلیل کیفیت فوق العاده، اولین گزینه بسیاری از مسافران شهر دبی برای اقامت است.

هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر دبی چشم انداز فوق العاده ای به شهر دارد و هواداران سفرهای لوکس را راضی می نماید. اگر قصد خرید آنلاین بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر دارید، هتل آپارتمان لوا یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر

هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر دارای تمامی امکاناتی است که برای یک سفر بی کم و کاست ضروری است. این هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر شنا، اتاق های خانواده، صرافی، صندوق امانات، اجاره خودرو، خدمات بیدار باش، سیستم سرمایشی و گرمایشی و غیره است.

اتاق ها در این هتل آپارتمان زیبا هر روز نظافت می شوند. از خدماتی که در هل آپارتمان لوا مزایا سنتر ارائه می گردد می توان به اتو، خشک شویی، رخت شویی و واکس زدن کفش اشاره نمود.

انواع اتاق های هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر

هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر دارای چندین نوع اتاق است که بر اساس سلیقه و تعداد همسفران خود می توانید اقدام به رزرو آنها نمایید. از انواع اتاق های موجود در هتل می توان به اتاق 3 نفره لوکس، استودیو 3 نفره برج خلیفه، سوئیت 8 نفره فمیلی کلاب، اتاق 3 نفره تویین، سوئیت 3 نفره برج و اتاق لوکس 6 نفره اشاره نمود.

امکانات اتاق های هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر

طراحی داخلی اتاق های هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر مدرن است. در طراحی اتاق ها به راحتی و زیبایی توأمان توجه شده است. تمامی امکاناتی که ضروری است تا حس راحتی کنید، در اتاق ها قرار داده شده است.

از امکانات اتاق های هتل آپارتمان لوا مزایا سننتر می توان به تلویزیون صفحه تخت، تلفن، رادیو، میز، تهویه مطبوع، اتو، کمد لباس، حمام اختصاصی، سشوار، دمپایی، حوله و غیره اشاره نمود. وجود آشپزخانه در اتاق های هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر و برخورداری از امکاناتی نظیر یخچال، مایکروفر و کتری، امکان آشپزی را برای مهمانان فراهم نموده است.

دیگر خدمات هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر

هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر دارای یک رستوران است که هر سه وعده غذایی در آن سرو می گردد. در رستوران غذاهای بین المللی، رژیمی و غذای کودک ارائه می گردد. همچنین کافه ای در داخل هتل واقع شده است که می توانید برای صرف دسر و نوشیدنی مورد علاقه تان به آنجا سر بزنید. باشگاه ورزشی هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر مورد علاقه هواداران تناسب اندام است.

مسئولان پذیرش هتل به زبان های عربی، انگلیس، فرانسه، روسی و هندی مسلط هستند و ارتباط برقرار کردن با آنان راحت است. کارکنان هتل بسیار بامسئولیت و خوش برخورد هستند و از هیچ تلاشی برای ایجاد محیطی آرام و راحت برای مهمانان فروگذاری نمی نمایند. هتل آپارتمان با داشتن امکاناتی از قبیل فتوکپی، فکس و فضای کار، بسیار مناسب برای اقامت کسانی است سفر کاری به دبی در پیش دارند.

فاصله هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر تا مکان های مهم و جاذبه های گردشگری شهر

یکی از ویژگی های مثبت اقامت در هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر نزدیکی به جاهای دیدنی دبی و در دسترس بودن وسایل حمل و نقل عمومی است که باعث می گردد بتوانید به راحتی از جاهای دیدنی بازدید کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 10 کیلومتر است و با پرداخت هزینه می توانید از امکان رفت و برگشت به فرودگاه توسط هتل برخوردار شوید.

سالن اپرای دبی: 800 متر

پارک بی اونیو: 900 متر

شهربازی هاب زیرو دبی: 900 متر

برج خلیفه: 900 متر

مرکز خرید سیتی والک: 1.4 کیلومتر

امکانات هتل

local-laundry-serviceلباسشویی (با هزینه)

detailsخشکشویی (با هزینه)

menuاتو (با هزینه)

local-barمینی بار

restaurantرستوران

toysتهویه مطبوع

attach-moneyتبدیل ارز

poolاستخر

petsورود حیوانات خانگی ممنوع

import-exportآسانسور

live-tvتلویزیون

fiber-pinصندوق امانات

storeنظافت روزانه

fitness-centerباشگاه ورزشی

accessibleدسترسی برای سالمندان و معلولان

airport-shuttleرفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)

directions-carپارکینگ رایگان

wifiاینترنت رایگان

poolاستخر سرپوشیده

منبع: گردشبان
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1340

به "هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر ؛گزینه اول بسیاری از مسافران شهر دبی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آپارتمان لوا مزایا سنتر ؛گزینه اول بسیاری از مسافران شهر دبی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید