هتل بان لافون پاتایا

به گزارش کتاب ارزان، تنها 1.5 کیلومتر از ساحل "پاتایا بیچ " که در یک جامعه gated با استخر و استخر شنای خصوصی و 3 اتاق خواب و 6 اتاق خواب کودک و 1 کودک در تلویزیون UBC واقع گردیده است.

هتل بان لافون پاتایا

هر کس ممکن است یک ویلای نزدیک به ساحل پاتایا داشته باشد، با این حال این می تواند یک چیز نادر برای پیدا کردن این باشد که این منطقه عمدتا ً با هتل ها و آپارتمان های بزرگ توسعه یافته است. این ویلای بزرگ آسیایی دارای سه اتاق خواب است و در 1.5 کیلومتری ساحل پاتایا واقع شده است که به همان خوبی است که به مکان های ویلایی در پاتایا می رسد. با وسایل چوبی و لوازم چوبی تیره و مجموعه آثار هنری محلی از جمله نقاشی و مجسمه های بودایی، این ویلا واقعا ً با آن استعداد اصلی تایلندی به شما کمک می کند. از فضای باز و اتاق های بزرگ و اتاق های بزرگ، به یک باغ راحت با سایه زیاد، درختان و یک استخر شنا خصوصی، این ویلا یک فضای خودمانی دارد.

مکانی که در فاصله 1.5 کیلومتری ساحل پاتایا واقع شده است، مکانی است که اغلب برای اجاره ویلا پیدا نمی کنید. درست در حدود 200 متر از ویلا، درست بیرون ملک دروازه دار با امنیت 24 ساعته، شما یک رستوران روستایی فوق العاده روستایی پیدا خواهید کرد که در آن غذا نه تنها برای پول ارزش دارد، بلکه بسیار خوش مزه است. همچنین در 300 متر می توانید به اسپا ISPA، فروشگاه راحتی 7 / 11 و گزینه های شبانه مانند as مراجعه کنید.

برای یک تجربه شبانه پر پر از گردشگران، شما بارها و بارها و بارها در 1 کیلومتری این ویلا پیدا خواهید کرد. لطفا ً به خاطر داشته باشید که شما مکان های زیادی برای ویلا در 1.5 کیلومتری ساحل پاتایا پیدا نمی کنید که تقریبا ً بی سابقه است ! بنابراین، بهتر است این ویلا را به همین زودی ها انتخاب کنید چون Baan Kon Lafun با توریست ها بسیار محبوب خواهد بود.

خانه ای که در یک منطقه مسکونی در پاتایا مرکزی واقع شده است، یک ویلای catering است که یک استخر خصوصی ارائه می دهد. این ملک 2 طبقه با اثاثیه چوبی، 1.5 کیلومتر از فاصله دارد و 2 / 2 کیلومتر از طرف آرت در بهشت و مرکز خرید آزاد قدرت پادشاه است. فرودگاه بین المللی سووارنابومی در 85 کیلومتری این فرودگاه واقع شده است.

انتشار: 3 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 11

به "هتل بان لافون پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل بان لافون پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید