وقتی پرچمدار شیائومی از آیفون 14 تقلید می نماید!

به گزارش کتاب ارزان، شیائومی 12 تی پرو - Xiaomi 12 T Pro نخستین گوشی کمپانی چینی است که با پشتیبانی از eSIM به صورت جهانی عرضه می گردد.

وقتی پرچمدار شیائومی از آیفون 14 تقلید می نماید!

شیائومی 12 تی پرو - Xiaomi 12 T Pro نخستین گوشی کمپانی چینی است که با پشتیبانی از eSIM به صورت جهانی عرضه می گردد.

با محبوبیت روزافزون eSIM در بین کاربران گوشی های هوشمند، تولیدنمایندگان هم به سمت حذف سیم کارت فیزیکی و جایگزین کردن آن با سیم کارت الکترونیکی پیش می روند. البته هنوز بسیاری از گوشی های هوشمند اندرویدی از eSIM پشتیبانی نمی نمایند و تا تبدیل شدن آن به استاندارد تازه سیم کارت های موبایل، کمی فاصله داریم. در بین مدل های گلوبال Xiaomi هم چنین کمبودی احساس می شد؛ اما گوشی شیائومی 12 تی پرو آمده است تا جبران مافات کند.

این گوشی بسته به پشتیبانی از سیم کارت، در دو نسخه وارد بازار های جهانی می گردد: یکی با نانو سیم + eSIM و دیگری با نانو سیم + نانو سیم.

امکان استفاده از قابلیت eSIM آن، بستگی به کشور و اپراتور مخابراتی مربوطه دارد. در کشور هایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، ژاپن و مالزی، خریداران از این امکان بهره مند هستند.

ناگفته نماند که ردمی نوت 10 T هم با eSIM کار می نماید؛ اما این نسخه از آن فقط در ژاپن قابل دسترسی است. بر اساس گزارش ها، شیائومی 12 لایت NE هم با پشتیبانی از چنین قابلیتی وارد بازار خواهد شد.

این پرچمدار، یک پنل آمولد 6.67 اینچی با رزولوشن 2712 در 1220 پیکسل و حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز دارد. قدرت پردازشی دستگاه، وابسته به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که از رم 12 گیگ LPDDR 5 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی یاری می گیرد.

دوربین اصلی گوشی که به یک سنسور تازه 200 مگاپیکسلی تجهیز شده، با دوربین های فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی همراهی می گردد. در جلو هم یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی وجود دارد.

از سایر مشخصات این پرچمدار شیائومی، باید به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات اشاره کنیم.

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2181

به "وقتی پرچمدار شیائومی از آیفون 14 تقلید می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی پرچمدار شیائومی از آیفون 14 تقلید می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید