پارالمپیک 2020 توکیو، صعود 9 پله ای ایران و شتاب چینی ها در صدر

به گزارش کتاب ارزان، ایران با چهار مدالی که در روز پنجم پارالمپیک به دست آورد، 9 پله صعود در جدول رده بندی مدالی تجربه کرد.

پارالمپیک 2020 توکیو، صعود 9 پله ای ایران و شتاب چینی ها در صدر

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، کاروان ایران عملکرد درخشانی در روز پنجم مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو داشتند و توانستند دو مدال طلا و دو مدال نقره به دست بیاورند.

این در حالی است که چینی ها در رده بندی مدالی، همچنان به یکه تازی خود ادامه می دهند. ورزشکاران چین امروز (یکشنبه) 16 مدال طلا، هشت نقره و سه برنز به گردن آویختند تا دو برابر کشور رده دوم یعنی بریتانیا، مدال طلا کسب نموده باشند. بریتانیا با 23 مدال طلا، 19 نقره و 18 برنز در صندلی دوم رده بندی مدالی ایستاده و آمریکا به لطف چهار مدال طلایی که به دست آورد، جای کمیته المپیک روسیه را در رده سوم گرفت.

کاروان ایران هم که روز گذشته را در رتبه بیست وپنجم به انتها رساند، 9 پله صعود کرد و صندلی شانزدهم را در میان کشورهای مختلف از آنِ خود نموده است.

تا به امروز ورزشکاران 69 کشور در پارالمپیک توکیو، پیروز به کسب مدال شده اند که هشت کشور امروز وارد این رده بندی شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1808

به "پارالمپیک 2020 توکیو، صعود 9 پله ای ایران و شتاب چینی ها در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارالمپیک 2020 توکیو، صعود 9 پله ای ایران و شتاب چینی ها در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید