پیشنهاد ضدمادریدی پاری سن ژرمن به امباپه

به گزارش کتاب ارزان، باشگاه پاری سن ژرمن برای حفظ ستاره فرانسوی جوانش در پارک دو پرنس و کم کردن شانس رئال مادرید برای خرید او برنامه هایی در سر دارد.

پیشنهاد ضدمادریدی پاری سن ژرمن به امباپه

با تور ارزان اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه پاریسین فرانسه، باشگاه پاری سن ژرمن در کوشش است تا یک بند ضدمادریدی در قراردادش با کیلیان امباپه بگنجاند و به این ترتیب شانس خرید این بازیکن فرانسوی را برای کهکشانی ها کاهش دهد.

امباپه 21 ساله از همان روزی که به PSG پیوست مورد توجه رئال مادرید قرار داشت و بعد از ورودش به پایتخت فرانسه و درخشش بیشتر در آنجا، بیش از پیش محبوبیت پیدا کرد و چند هفته ای است که بار دیگر زمزمه هایی مبنی بر کوشش تیم سفیدپوش برای خرید او شنیده می گردد.

به همین دلیل پاری سن ژرمن احساس خطر نموده و به همین میخواهد ظرف چند روز آینده پیشنهادی رد نشدنی به امباپه ارائه کند، کسی که قراردادش با PSG در ماه ژوئن سال 2022 به انتها می رسد.

اولویت مدیران باشگاه پاری سن ژرمن از ماه سپتامبر امسال تمدید قرارداد امباپه بوده است. با این حال این اقدام هنوز محقق نشده است و از فرانسه خبرهایی به گوش می رسد که تضمینی برای تحقق آن نیز وجود ندارد چرا که رابطه میان بازیکن و سرمربی آلمانی اش توماس توخل تعریفی ندارد، ضمن اینکه ناکامی های مکرر فصول گذشته در لیگ قهرمانان اروپا هم او را بیش از پیش برای پیوستن به تیمی دیگر وسوسه نموده است.

طبق ادعای پاریسین، پیشنهاد پاری سن ژرمن، افزایش حقوق امباپه و همتراز کردن آن با حقوقی است که نیمار می گیرد تا به این ترتیب بازیکن 21 ساله تیم حداقل از لحاظ اقتصادی از سوی کهکشانی ها وسوسه نگردد. با این حال امباپه روی بعد ورزشی عملکردش تمرکز داشته و همواره از صحبت درباره تمایلش برای ماندن در پاری سن ژرمن خودداری نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 644

به "پیشنهاد ضدمادریدی پاری سن ژرمن به امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ضدمادریدی پاری سن ژرمن به امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید