کالدرون: همه تیم های بزرگ برابر گل گهر مشکل داشتند

به گزارش کتاب ارزان، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالیم، زیرا باید سه امتیاز را می گرفتیم که گرفتیم.

کالدرون: همه تیم های بزرگ برابر گل گهر مشکل داشتند

از وبلاگ گیت دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل گل گهر سیرجان در نشست خبری عنوان نمود: اول از همه به بازیکنانم تبریک می گویم و از طرفداران تشکر ویژه دارم. با اینکه وسط هفته است، تماشاگران زیادی برای تشویق تیم آمدند و به آنها تبریک می گویم و سپاسگزارم از آنها.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم که اگر گل نزنیم، بازی گره بخورد. مالکیت توپ برای ما بود اما حریف هم خوب کار می کرد. تیم های بزرگ دیگر هم مقابل این تیم به مشکل خورده بودند. خوشحالیم زیرا باید سه امتیاز را می گرفتیم که گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس موقعیت های زیادی روی کاشته ها و کرنرها به حریف می دهد، گفت: تیم های دیگر هم سرزن های خوبی دارند. در این شرایط گاهی برنده می شویم و گاهی بازنده. آمار گل هایی که خوردیم، خیلی زیاد نیست اما حق با شماست. باید بهتر عمل کنیم.

کالدرون در خصوص افت زیاد بیرانوند گفت: علیرضا تمرینات خوبی دارد و عالی کار می نماید. او ماشین نیست و بشر است و ممکن است دچار افت گردد. هر بازیکنی ممکن است دچار چنین شرایطی گردد؛ مخصوصا بازیکنی که در سطح بالا بازی نموده باشد. مثل هر بازیکن دیگری باید به او یاری کنیم که به دوران اوجش برگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 620

به "کالدرون: همه تیم های بزرگ برابر گل گهر مشکل داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: همه تیم های بزرگ برابر گل گهر مشکل داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید