کروم بوک های با صفحه کلید مقاوم جدید اچ پی برای مدارس

به گزارش کتاب ارزان، شرکت اچ پی از تازه ترین لپ تاپ های کروم بوک خود برای استفاده در مدارس رونمایی نموده که از جمله ویژگی های خاص آن مجهز بودن به صفحه کلید مقاوم است.

کروم بوک های با صفحه کلید مقاوم جدید اچ پی برای مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در آمریکا در مقطع فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، این کروم بوک ها G8 EE، 11A G8 EE، x360 11 G3 EE و 14 G6نام دارند و صفحه کلیدهای آنها در برابر ضربه های محکم استقامت خوبی دارند.

با توجه به اینکه بسیاری از دانش آموزان بسیار محکم به صفحه کلید لپ تاپ های خود ضربه می زنند،این تغییر می تواند باعث افزایش عمر کروم بوک ها گردد. بیشتر شدن مقاومت در برابر سقوط ناگهانی، ضدآب بودن، پرت برق مستحکم و تقویت بدنه از جمله مزایای کروم بوک است.

در کروم بوک 11 G8 EE از پردازنده جدید اینتل و در کروم بوک 11A G8 EE از پردازنده جدید ای ام دی استفاده شده است. نمایشگر هر دو محصول 11 اینچی است و ضخامت آنها هم به 0.74 اینچ می رسد. کروم بوک 11 x360 G3 EE قابل تبدیل به تبلت است و Chromebook 14 G6 مدلی 14 اینچی با 128 گیگابایت حافظه است. هشت گیگابایت رم هم برای همه این کروم بوک ها در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 733

به "کروم بوک های با صفحه کلید مقاوم جدید اچ پی برای مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروم بوک های با صفحه کلید مقاوم جدید اچ پی برای مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید