کلکسیون های عجیب سلبریتی ها ، از خنجرهای آنجلینا جولی تا اسباب بازی های دی کاپریو

به گزارش کتاب ارزان، سلبریتی ها هم گاهی مثل ما سال های زیادی را صرف جمع آوری چیزهای مورد علاقه شان می کنند. تنها تفاوت آنها با ما این است که می توانند هزاران دلار صرف این کار کنند. در این مطلب با تعدادی از کلکسیون های جالب و عجیب سلبریتی ها آشنا خواهید شد.

کلکسیون های عجیب سلبریتی ها ، از خنجرهای آنجلینا جولی تا اسباب بازی های دی کاپریو

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزیاتو، سلبریتی ها هم گاهی درست مثل ما هستند و سال های زیادی را صرف جمع آوری چیزهای مورد علاقه شان می کنند. تنها تفاوت آنها با ما این است که می توانند هزاران دلار برای جمع کردن کلکسیون مورد علاقه شان صرف کنند. در ادامه با تعدادی از کلکسیون های جالب و عجیب سلبریتی ها آشنا خواهیم شد.

تام هنکس

تام هنکس یک بار در مصاحبه ای گفته بود که زمانی صدها ماشین تحریر آنتیک داشت، گرچه حالا تعداد آنها به 120 عدد کاهش یافته است. هنکس جمع آوری این ماشین تحریرها را از 19 سالگی شروع کرده است.

آنجلینا جولی

در سال 2008، جولی در مصاحبه ای اظهار کرد که وقتی 11 یا 12 سال داشت، مادرش او را با خود برد تا اولین خنجرهای خودش را بخرد و خود جولی هم عشق به خنجرها را برای فرزندانش به ارث گذاشته. جولی گفته او و همسر سابقش، برد پیت، برای پسرشان مادوکس چند خنجر خریده بودند، گرچه او خاطرنشان کرده بود که هیچ کدام خنجرهای مادوکس تیز نیستند.

کوئنتین تارانتینو

نشریه رولینگ استون در سال 1994، کلکسیون بازی های رومیزی تارانتیو را که همگی موضوعی مرتبط با تلویزیون و سینما دارند، یکی از تحسین برانگیزترین کلکسیون های دنیا خوانده بود.

دمی مور

در سال 2019، مور در مصاحبه ای اظهار کرد که به اندازه یک اتاق پر، عروسک دارد و این سرگرمی را از بعد از جدایی اش از همسر سابقش، بروس ویلیس در سال 2000 شروع کرده. مور کلکسیون عروسک هایش را که شامل هزاران عروسک می شود به مبلغ 2 میلیون دلار بیمه کرده.

مایک تایسون

تایسون علاقه زیادی به کتاب های کمیک دارد. او در کتاب اتوبیوگرافی (خود زندگی نامه) خود به نام Undisputed Truth، خود را یک بچه گنده خوانده بود. تایسون یک بار در سال 1996 در یک برنامه تلویزیونی، کلکسیون بزرگ اکشن فیگورهای مجموعه فیلم مردان ایکس (X-Men) در خانه اش را به نمایش گذاشته بود.

لئوناردو دی کاپریو

دیکاپریو زمانی بیشتر از 150 فیگور از مجموعه فیلم جنگ ستارگان (Star Wars)، بیشتر از 200 فیگور از فیلم های ابرقهرمانی و نزدیک به 200 روبات و اسباب بازی فضایی داشت. البته او بخشی از کلکسیون عظیمش را به حراج گذاشته.

مارتین اسکورسیزی

اسکورسیزی 50 سال است که پوسترهای قدیمی فیلم های سینمایی را جمع آوری می کند. کلکسیون پوسترهای اسکورسیزی به قدری بزرگ است که در سال 2015 به صورت یک نمایشگاه در موزه هنر مدرن شهر نیویورک به نمایش درآمد. این نمایشگاه شامل 34 پوستر می شد که یکی از آنها یک پوستر کمیاب در قطع بیلبورد از فیلم قصه های هافمن (The Tales of Hoffmann) محصول سال 1951 بود.

اسکورسیزی در مقدمه کتاب Starstruck: Vintage Movie Posters from Classic Hollywood نوشت: برای من و همه کسانی که قبل از زمان مشخصی - یعنی زمانی در دهه 1980 میلادی - بزرگ شده اند، پوسترها نقش مهمی در تجربه سینما رفتن داشتند.

بن استیلر

بن استیلر که از طرفداران پر و پاقرص فیلم پیشتازان فضا (Star Trek) است، کلسکیونی از وسایل مختلفی مربوط به این فیلم دارد. استیلر نه تنها نام شرکت تولیدی اش را Red Hour (ساعت سرخ) گذاشت که اشاره ای است به یکی از اپیزودهای سریال اصلی پیشتازان فضا در دهه 1960 میلادی، بلکه او اظهار کرده که یک جفت از گوش های شخصیت اسپاک را هم دارد که خود لئونارد نیموی، بازیگر این شخصیت آن را امضا کرده. این طور که گفته می شود استیلر 27،500 دلار را هم صرف خرید تنها سر باقی مانده از شخصیت گورن (یک موجود فضایی از یکی از اپیزودهای سریال) کرده.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 611

به "کلکسیون های عجیب سلبریتی ها ، از خنجرهای آنجلینا جولی تا اسباب بازی های دی کاپریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیون های عجیب سلبریتی ها ، از خنجرهای آنجلینا جولی تا اسباب بازی های دی کاپریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید