کمپانی شیائومی قصد دارد تا نام خود را به عنوان اولین مورد در یکی از زمینه ها به ثبت برساند!

به گزارش کتاب ارزان، همان طور که می دانید، تراشه اسنپدراگون 888 اول دسامبر توسط کمپانی کوالکام به صورت رسمی به دنیای فناوری معرفی شد. حال به نظر می رسد که شرکت چینی شیائومی قصد دارد تا نام خود را به عنوان اولین تولید کننده گوشی هوشمند که اسمارت فونی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 را معرفی خواهد کرد، به ثبت برساند.

کمپانی شیائومی قصد دارد تا نام خود را به عنوان اولین مورد در یکی از زمینه ها به ثبت برساند!

به گزارش خبرنگاران به نقل از جی اس ام،اطلاعیه ای در شبکه اجتماعی توییتر توسط مسئولان شیائومی منتشر شده و یادآور آن است که در تاریخ شانزدهم دسامبر مصادف با بیست و ششم آذر ماه، باید انتظار رویدادی رسمی از این برند چینی را داشته باشیم.

پرچمدار پیش رو که به نظر می رسد با نام Mi 11 معرفی خواهد شد، از نمایشگری بهره مند است که در چهار طرف خود، از خمیدگی برخوردار خواهد بود و نرخ نوسازی آن نیز 120 یا 144 هرتز پیش بینی شده است. همان طور که در ابتدای مطلب عنوان شد، این گوشی هوشمند به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز خواهد بود و به صورت پیش فرض، با یازدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری MIUI 12 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) یکی دیگر از قابلیت های آن است و به طور حتم، عرضه آن ابتدا از کشورهای آسیایی آغاز خواهد شد.

کمپانی شیائومی در حال حاضر، به عنوان دومین سازنده گوشی های هوشمند در سراسر دنیا نام خود را به ثبت رسانده است. جایگاه های اول و سوم به ترتیب به برندهای سامسونگ و اپل اختصاص یافته است.

با تمام این تفاسیر، آیا به نظر شما شیائومی می تواند نام خود را به عنوان اولین استفاده کننده از تراشه اسنپدراگون 88 کوالکام به ثبت برساند یا خیر؟

همچنین با توجه به مشخصات سخت افزاری این محصول که در بالا به آن ها اشاره کردیم، آیا می 11 را اسمارت فونی قابل قبول و کاربردی به حساب می آورید؟ نظرات خود پیرامون این گوشی هوشمند را با ما در میان بگذارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1426

به "کمپانی شیائومی قصد دارد تا نام خود را به عنوان اولین مورد در یکی از زمینه ها به ثبت برساند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپانی شیائومی قصد دارد تا نام خود را به عنوان اولین مورد در یکی از زمینه ها به ثبت برساند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید