گتوسو: ناپولی از نظر روانی رنج می برد، مسئولیت شکست مقابل پارما را برعهده می گیرم

به گزارش کتاب ارزان، سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است شاگردانش تاوان نداشتن تعادل لازم مقابل پارما را دادند.

گتوسو: ناپولی از نظر روانی رنج می برد، مسئولیت شکست مقابل پارما را برعهده می گیرم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، جنارو گتوسو که در اولین بازی که روی نیمکت سرمربیگری ناپولی حضور داشت، تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته شانزدهم سری A ایتالیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب پارما شد، پس از این بازی با حضور در کنفرانس خبری گفت: ما در چند روز گذشته روی سیستم بازی 3-3-4 کار نموده بودیم اما در جریان بازی مجبور شدیم به سیستم 4-2-4 روی بیاوریم تا اوضاع را تغییر دهیم.

وی اضافه کرد: به نظرم درست نیست درباره بدشانسی صحبت کنیم، چون 10 دقیقه اول بازی خود گویای همه چیز است. این تیم از نظر روانی رنج می برد، چون ناپولی در سری A ایتالیا به چنین فرایند طولانی بدون برد عادت ندارد. این بازیکنان عادت به این دارند که برای قرار دریافت در رده های بالای جدول چالش نمایند، بنابراین در کوشش هستند تا خود را با شرایط وفق دهند.

سرمربی جدید ناپولی که روز چهارشنبه به عنوان جانشین کارلو آنچلوتیِ اخراجی معرفی گردید، گفت: من تمامی مسئولیت و سرزنش ها بابت این شکست را برعهده می گیرم. طرفداران هم طبیعی است که تیم را هو نمایند چون نتایج چیزی نیست که آنها می خواهند.

گتوسو همچنین درباره مهاجم بلژیکی اش که دو دقیقه پس از ورودش به میدان به عنوان بازیکن جانشین، پاس گل تساوی را به آرکادیوش میلیک داد، اعلام کرد: این درست است که مرتنس با ورودش به میدان اوضاع را تغییر داد اما در حال حاضر ما احتیاج به تعادل تیمی داریم.

وی ادامه داد: می دانم که بازیکنان فوق العاده ای دارم اما این من هستم که باید تصمیم بگیرم چه کسانی بازی نمایند و باید در کنار هم سعی کنیم تا راه حلی برای رسیدن به تعادل مدنظر پیدا کنیم. دوست نداشتم هر دو مدافع میانی ام همزمان رو به جلو حرکت نمایند اما ما به این خاطر این کار را کردیم چون می خواستیم به بازی بازگردیم، اما همین باعث شد تعادل تیمی مان به هم بخورد و تاوانش را هم پس دادیم.

سرمربی ایتالیایی ناپولی توضیح داد: نگرانی اصلی ام در حال حاضر این است که به این تیم یاری کنم تا آرامش خود را دوباره بازیابد. نمی خواهم صحبتی درباره بدشانسی مان بشنوم. به نظرم با کمی دقت بیشتر می توانیم بهتر کار کنیم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن، در پیش داریم.

گتوسو در خاتمه اعلام کرد: قطعاً می توانیم بازیسازی بهتری از خط دفاعی داشته باشیم اما پیش از هر چیز باید ذهنیت مان را بسازیم. این تیم باید تنش را کنار بگذارد و باید به ارائه آن فوتبال روانی که سال ها انجام می داد، بازگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 631

به "گتوسو: ناپولی از نظر روانی رنج می برد، مسئولیت شکست مقابل پارما را برعهده می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوسو: ناپولی از نظر روانی رنج می برد، مسئولیت شکست مقابل پارما را برعهده می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید