کونته: فشار موجود روی ما اجتناب ناپذیر است، یوفا باید تجدیدنظر اقتصادی کند

به گزارش کتاب ارزان، سرمربی تیم فوتبال اینتر پس از تساوی تیمش مقابل اسپتزیا گفت که هوادار سوپرلیگ اروپا نیست، اما یوفا هم باید به لحاظ اقتصادی هوای باشگاه ها را بیشتر داشته باشد.

کونته: فشار موجود روی ما اجتناب ناپذیر است، یوفا باید تجدیدنظر اقتصادی کند

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کونته که تیم تحت هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در چارچوب هفته سی ودوم سری A ایتالیا در خانه اسپتزیا تن به تساوی یک-یک داد و پس از 11 برد پیاپی، دومین تساوی متوالی خود را تجربه کرد، پس از این ملاقات در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: فشار موجود روی ما اجتناب ناپذیر است و از قلم نیاندازید که خیلی از بازیکنان ما برای اولین بار است که برای کسب عنوانی مهم در حال چالش هستند. آنها عالی کار می نمایند و فکر می کنم که می توانستیم با شایستگی در این ملاقات به پیروزی برسیم.

وی اضافه نمود: از عملکردمان مقابل اسپتزیا راضی بودم، اگرچه می توانستیم در یک سوم زمین حریف بهتر و باکیفیت تر عمل کنیم. من چیزهای مثبت زیادی از تیمم در این ملاقات دیدم و در مقاطع سرانجامی بازی هم سعی کردیم به گل رجحان برسیم. روی هم رفته از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. تنها چند هفته تا سرانجام لیگ باقی مانده، ما می توانیم خط سرانجام را ببینیم و طبیعی است که فشار روی بازیکنان مان باشد. در این بازی انرژی زیادی صرف کردیم و یک بازی فیزیکی دیگر مقابل هلاس ورونا در پیش داریم.

سرمربی ایتالیایی اینتر همچنین درباره اتفاقاتی که چند روز اخیر افتاد و تأسیس سوپرلیگ اروپا جنجال گسترده ای به پا کرد، گفت: ما هم اخبار را رصد کردیم. به عنوان کسی که سال ها در فوتبال بوده است، فکر می کنم ما نباید هرگز سنت ها را از یاد ببریم. این تاریخ فوتبال است و باید به آن احترام گذاشت. ما هرگز نباید اشتیاق به ورزش را فراموش کنیم و مطمئناً ورزش نیز باید شایسته سالاری باشد. ما برای برنده شدن و به دست آوردن چیزی کار می کنیم. شایسته سالاری همواره باید در درجه اول و مهمترین چیز باشد.

کونته اما در ادامه صحبت هایش خواهان تغییر در ساختار فعلی توسط یوفا برای حمایت بیشتر از باشگاه ها شد و تأکید کرد: یوفا مسابقات را ترتیب می دهد، کلیه حق و حقوق را می گیرد و تنها بخشی از آن را به تیم هایی که در این مسابقات شرکت می نمایند، اختصاص می دهد. در نتیجه بازیکنان هزینه بسیار کمی برای حضور در این مسابقات دریافت می نمایند. بنابراین نهادهای مربوطه باید پاداش مناسب تری برای باشگاه ها در نظر بگیرند، زیرا باشگاه ها روی مربیان و بازیکنان سرمایه گذاری می نمایند. از این رو آنها مستحق بخشی از درآمد هستند که برای برگزاری مسابقات به آنها یاری می نمایند.

کونته در سرانجام اعلام کرد: اگر شما برای مثال 10 فقره از حق و حقوق مسابقات را دریافت کنید و هفت فقره از آن را برای خود نگه دارید و فقط سه مورد را به دیگران بدهید، این واقعاً عادلانه نیست. به نظر من باید درباره این شکاف موجود تجدیدنظر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1638

به "کونته: فشار موجود روی ما اجتناب ناپذیر است، یوفا باید تجدیدنظر اقتصادی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: فشار موجود روی ما اجتناب ناپذیر است، یوفا باید تجدیدنظر اقتصادی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید