گروه افرا با نارون می آید

به گزارش کتاب ارزان، تهران (پانا) - حمید بهروزی نیا از انتشار قطعه تازه گروه افرا با عنوان نارون خبر داد.

گروه افرا با نارون می آید

حمید بهروزی نیا آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: گروه افرا پاییز امسال با تمرکز بر اشاعه موسیقى ایرانى از طریق آثار صوتى و اجراى کنسرت تشکیل شده است که فعالیت این گروه شامل قطعات با کلام و بی کلام می شود.

این آهنگساز در ادامه بیان نمود: سرپرستى گروه به عهده حسین بهروزی نیا است که سال ها تجربه کنسرت در فستیوال ها و کشورهاى مختلف،اجرا با بهترین خوانندگان مرد و زن از جمله استاد محمدرضا شجریان دارد و از اعضای اصلی گروه دستان بوده است.

این نوازنده افزود: اعضاى اصلى و ثابت این گروه احسان مطورى و مسلم علی پور هستند که هر کدام از این هنرمندان جوانان بسیار با تجربه و داراى کارنامه اى درخشان هستند و من به عنوان نوازنده و عضو اصلی با این گروه همکاری می کنم. اولین قطعه رسمى این گروه با عنوان ناروَن به زودی در تمامى پلتفرم هاى دیجیتال پخش می شود. همچنین آهنگسازى این قطعه به عهده من بوده است و تنظیم اثر از طریق گروه افرا اجرا شده است.

این هنرمند در پایان گفت: این اثر بى کلام و در آواز اصفهان است و اولین کار رسمى گروه افرا است.

در این اثر حسین بهروزى نیا نوازنده بربت، احسان مطوری نوازنده سنتور، مسلم علیپور نوازنده کمانچه هستند و اجرای سازهاى کوبه اى به عهده نوازنده میهمان این گروه حمیدرضا یوسفى است. همچنین نوازندگی تار به عهده من بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1917

به "گروه افرا با نارون می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه افرا با نارون می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید