یا بازی با النصر را عقب بیندازید یا کناره گیری می کنیم!

به گزارش کتاب ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- باشگاه تراکتور با اعلام اینکه تعداد بازیکنانش به حد نصاب نمی رسد، خواستار تعویق مسابقه یا قبول انصراف این تیم شد.

یا بازی با النصر را عقب بیندازید یا کناره گیری می کنیم!

به گزارش خبرنگاران، تراکتوری ها با سه مصدوم، دو بازیکن کرونایی، یک محروم و چند بازیکن جدا شده خواستار تعویق زمان بازی با النصر و یا کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا شدند. باشگاه تراکتور در خصوص دیدار مقابل النصر عربستان و مشکلاتی که پیش از این بازی گریبان گیر این باشگاه شده، نامه ای به فدراسیون فوتبال نوشت. نامه باشگاه تراکتور به دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص دیدار مقابل النصر را می خوانید:

با توجه به شرایط پیش آمده، باشگاه طی نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال، خواستار تعویق دیدار مقابل النصر عربستان شد.

باشگاه تراکتور طی این نامه با اشاره به اینکه از بین 18 بازیکن حاضر در لیست آسیایی، سه بازیکن به نام های محمد عباس زاده، علی فتحی و سید محمد خرم الحسینی؛ مصدوم هستند و پیمان بابایی هم به دلیل محرومیت نمی تواند تراکتور را در دیدار مقابل النصر همراهی کند. همچنین تست کرونای دو نفر از بازیکنان هم امروز مثبت اعلام شده و ضمناًً صیاد کوکبی هم قرارداد خود را فسخ کرده است.

بر این اساس، با توجه به تعداد بازیکنان به جای مانده در لیست اعلامی به AFC که به حدنصاب قانونی نمی رسد، باشگاه تراکتور طی این نامه خواستار تعویق دیدار مقابل النصر و یا موافقت با انصراف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا شده است.

باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت که باتوجه به مصدومیت 4 بازیکن، ابتلای دو بازیکن به کرونا و همچنین فسخ قرارداد صیاد کوکبی، تعداد بازیکنان این تیم به حد نصاب نمی رسد. این باشگاه تبریزی درخواست تعویق این مسابقه را مطرح کرده که احتمالا چندان مورد توجه ای اف سی قرار نخواهد گرفت. بنابراین تراکتور درخواست اصلی خود را در ادامه مطرح کرده که قبول انصراف این باشگاه است. این نخستین در تاریخ لیگ قهرمانان آسیاست که یک باشگاه ایرانی از این مسابقات انصراف می دهد و این در حالی است که سرخپوشان تبریزی فرصت داشتند تا برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کنند.

تراکتور در روزهای اخیر درگیری بسیار زیادی را تجربه کرده و حالا با انصراف از لیگ قهرمانان احتمالا موجی از اعتراض دوباره سرازیر این باشگاه خواهد شد. نکته جالب اینکه پیش مدیرعامل و مالک تراکتور وعده هایی درباره باز شدن پنجره، ثبت قرارداد بازیکنان تازه و همچنین تهیه بلیت و رزرو هتل برای حضور در دوحه داده بودند. معین نیست که خاتمه این نامه که مضمون آن انصراف از لیگ قهرمانان است چه خواهد شد اما اگر تراکتور از آسیا کنار بکشد، باید دید که چه تبعاتی برای این باشگاه خواهد داشت.

رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی درباره درخواست باشگاه تراکتور از فدراسیون فوتبال برای تعویق دیدار با النصر یا موافقت با انصراف این تیم توضیحاتی ارائه کرد. او گفت: از این موضوع بی اطلاع هستم و باید خود مسئولان باشگاه تراکتور درباره اش توضیح بدهند. البته چنین مسئله ای به هیأت فوتبال هم ارتباط ندارد زیرا مسئولیت و شراکتی در تصمیم گیری های باشگاه نداریم.

وی افزود: درباره درخواست تعویق بازی با النصر یا انصراف تراکتور از حضور در این مسابقه باید خود مسئولان باشگاه صحبت کنند. هر تصمیمی بگیرند مصلحتش را هم دیده اند و هیأت فوتبال در این مورد مسئولیتی ندارد. قطعاً توضیحاتی هم برای ارائه چنین درخواستی دارند.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی درمورد نگرانی هواداران تراکتور از این درخواست گفت: هواداران می دانند باید از چه کسی موضوع را پیگیری کنند باشگاه و هم قطعاً جواب لازم را می دهد. اگر لازم باشد ما هم موضوع را پیگیری می کنیم.

باشگاه تراکتور در بیانیه ای گفت به دلیل مصدومیت های زیاد و ابتلای چندین بازیکنش به ویروس کرونا تعداد لیست بازیکنانش برای دیدار با النصر به حدنصاب AFC یعنی 13 بازیکن نمی رسد. باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال کشورمان درخواست کرد تا فدراسیون خواستار تعویق بازی تراکتور با النصر شود. در همین رابطه رسانه های سعودی از شنیدن این خبر ذوق زده شدند. سایت اسپورت سعودی نوشت:

هجوم کرونا به اردوی رقیب النصر... احتمال کناری گیری تراکتور از مسابقات به شکل الهلال از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

الهلال عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به دلیل نرسیدن تعداد بازیکنانش به حدنصاب یعنی 13 بازیکن از سوی AFC از رقابت ها کنار گذاشته شد و به منزله انصراف به حساب آمد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 1819

به "یا بازی با النصر را عقب بیندازید یا کناره گیری می کنیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یا بازی با النصر را عقب بیندازید یا کناره گیری می کنیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید