یک خودروی ایتالیایی کوچک در راه بازار خودروی کشور، عکس

به گزارش کتاب ارزان، شرکت پارسیان موتور با انتشار اطلاعیه ای، شرایط فروش خودرو فیات 500 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی را خاطرنشان کرد.

یک خودروی ایتالیایی کوچک در راه بازار خودروی کشور، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، براساس گزارش گجت نیوز، مشتریان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که متقاضی خرید خودرو وارداتی فیات 500 هستند می توانند این محصول تازه وارد را بین 5 اولویت نهایی قرار دهند و در صورت تخصیص خریداری نمایند.

شرایط فروش فیات 500 پارسیان خودرو - تیر 1403

در این طرح فروش، خودرو Fiat 500 با قیمت 1 میلیارد و 833 میلیون و 500 هزار تومان به متقاضیان عرضه می شود. قیمت اعلامی قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت های فوق اضافه می شود که واردنمایندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف نمایندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام کرده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

گفتنی است افراد نوی که اسفند 1401 ثبت نام اولیه خود را انجام نداده اند نیز می توانند تا ساعت 12 روز شنبه مورخ 23 تیر 1403 با تشکیل حساب وکالتی نزد شعب بانک های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی و بلوکه کردن مبلغ 500 میلیون تومان، نسبت به انتخاب اولویت از میان گزینه های موجود اقدام نمایند. بدین ترتیب علاوه بر افرادی که اسفند 1401 ثبت نام کردند، افراد نو نیز می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، نسبت به خرید فیات 500 اقدام نمایند.

نگاهی اجمالی به مشخصات Fiat 500 وارداتی

این خودرو به یک پیشرانه 1.2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 69 اسب بخار و گشتاور 102 نیوتن متر را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس اتوماتیک 5 سرعته Dualogic با تیپ ترونیک به چرخ ها منتقل می شود. حداکثر سرعت این خودرو 102 کیلومتر و مصرف سوخت آن 4.8 لیتر اعلام شده است.

از امکانات این خودرو می توان به فرمان کمکی برقی، سنسور پایش اندازه باد تایرها، 7 ایربگ ایمنی، ترمزهای ABS، EBD و BA، کلاستر نیمه دیجیتالی، دستگیره های آسان بازشو، سنسور نور، سقف پانورامیک، ترمزهای دیسکی هر چهار چرخ، رینگ های آلومینیومی، چراغ های روز، سنسور هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، بالابرهای برقی شیشه های جانبی، تهویه مطبوع اتوماتیک، مولتی مدیا 7 اینچ لمسی، سامانه کنترل پایداری، آینه الکتروکرومیک، کنترل پایداری، سیستم کمکی آغاز به حرکت در سربالایی و… اشاره نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 تیر 1403 بروزرسانی: 21 تیر 1403 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2344

به "یک خودروی ایتالیایی کوچک در راه بازار خودروی کشور، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک خودروی ایتالیایی کوچک در راه بازار خودروی کشور، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید