10 نمونه از اینستاگرامی ترین مقاصد پاریس (تور ارزان فرانسه)

به گزارش کتاب ارزان، 9 نمونه از اینستاگرامی ترین مقاصد پاریس

پاریس با داشتن

10 نمونه از اینستاگرامی ترین مقاصد پاریس (تور ارزان فرانسه)

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

  • موزه ها
  • کافه ها
  • بعضی از اصیل ترین معماری های جهان
  • فرهنگ غنی

زیباترین مکان های اینستاگرامی را در خود جای داده است. این مکان ها به قدری زیبا هستند که هرساله تعداد زیادی جهانگرد را به سوی مقاصد مجذوب نماینده و رویایی خود جذب میکند

در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از بینظیرترین مقاصدی که انتخاب بسیاری از جهانگردان بزرگترین جهانست آشنا نماییم

تقریباً هر مسافری که پا به این مکان زیبا گذاشته است لقب جدیدی به این شهر بینظیر داده است

  • شهر عشاق
  • شهر نور
  • مرکز مد

همه و همه نام هاییست که جهانگردان از سراسر جهان برای این کشور بینظیر برگزیدند.

با این حال این نام ها هیچکدام برای وصف زیبایی این شهر کافی نیست.

این شهر که رمانتیک ترین شهر روی زمین و مقصدی تماشای در جهان است. با داشتن مکان های قدیمی، کلیساهای جامع، مراکز خرید شیک، بناهای تاریخی و موزه های هنری جای خود را در قلب تمام عشاق جهان باز نموده است

اگر شما هم قصد بازدید از یکی از تماشای ترین مکان های جهان روی زمین را دارید؟

با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با اعجاب انگیز ترین نقاط این شهر که نفس شما را در سینه حبس میکند آشنا سازیم.

برج ایفل The Eiffel Tower

برج ایفل در صدر لیست باورنکردنی ترین چشم انداز ها و مکان های تماشای پاریس واقع شده است.

مسافران می توانند از هر طبقه از این برج از تماشایی ترین چشم انداز ها پاریس تماشا نموده و لذت ببرند.

بعلاوه قدم زدن در کنار این برج و گرفتن عکس های ماندگار در کنار این بنا زیبا، آرزوی هر جهانگردیست که وصف این شهر را شنیده باشد.

بنابراین اگر تور پاریس را برای سفر انتخاب کردید گرفتن عکس اینستگرامی در کنار این بنا را از دست ندهید

طاق پیروزی Arc De Triomphe

این بنای باشکوه با تاریخ و معماری باورنکردنی، یک مقصد بینظیر برای عاشقان سفر است. عکاسان، مورخان و جهانگردان زیادی هستند که طاق پیروزی را به علت نمای زیبایی که دارد سوژه اصلی عکس های اینستاگرامی خاص می دانند و برای گرفتن عکس در کنار این بنا به پاریس سفر می نمایند.

بر روی بیشتر فضای داخلی و خارجی دیوارهای این نام بزرگترین ژنرال ها و فاتحان فرانسوی نوشته شده است.

این مکان به علت محبوبیت بسیار زیادی که دارد روزانه جهانگردان زیادی به سوی خود جذب میکند.

از این رو اگر قصد دارید برترین عکس های اینستاگرامی را برای بلاگ و اینستاگرام خود تهیه کنید بهتر است ساعات اولیه صبح و زمانی که کمترین ترافیک جهانگرد را دارد از این مکان تماشا کنید.

موزه لوور پاریس The Louvre

این بنای تاریخی بزرگترین موزه جهان است که هر ساله پذیرای بیش از 7 میلیون مسافر می باشد، این بنا نیز همچون همتایان خود برترین چشم انداز ها را به عکاسان ارائه می دهد.

بعلاوه این مقصد یکی از پربازدیدترین مکان های اینستاگرامی در جهان است.

این موزه که به نوعی خانه اصلی اثر بسیار مشهور مونالیزا میباشد، نقاشی پرتره ای از مونالیزا را در خود جای داده که به عنوان شناخته شده ترین، و پربازدیدترین اثر هنری لئوناردو داوینچی، هنرمند ایتالیایی توصیف میشود.

وجود چنین هنرهای باورنکردنی موزه لوور را به یک نقطه عطف مهم در پاریس تبدیل نموده است. بعلاوه اهرام شیشه ای بیرون موزه لوور نقطه زیبایی برای عکس های اینستاگرامی زیبا میباشد

کلیسا ساکره کور Sacré Coeur

این کلیسای زیبا که دومین نقطه بزرگ شهر پس از برج ایفل است، نه تنها یک چشم انداز عالی برای عکس های اینستاگرام به شمار میرود، بلکه چشم انداز ای بی نظیر از شهر را نیز می توان از این مکان دید.

کلیسای کاتولیک رومی که بر فراز قله مونمارتر تپه واقع شده است، یکی از بینظیرترین بناهای مذهبی در سراسر جهان است. بنابراین، یکی از مجذوب نماینده ترین مکان های اینستاگرامی پاریس نیز به شمار میرود.

ساعت کاری: 6:00 صبح الی 10:30 شب

کافه لو کنسول Le Consulat

کافه لو کنسول یکی از قدیمی ترین و زیباترین کافه ها در Rue Norvins و در قلب شهر پاریس واقع شده است. این کافه قدیمی زیبا علاوه بر این که محبوب ترین و خوش طعم ترین غذاهای این شهر را دارا می باشد، مقصدی زیبا برای جهانگردانی است که به مکان های قدیمی علاقه دارند.

این رستوران زیبا چندین دهه را پشت سر گذاشته است و تغییرات زیادی نیز از گذشته تا به امروز داشته است. اما با وجود تغییرات زیاد، این مکان همواره زیبایی خود را در طی دهه های مختلف حفظ نموده است از سوی دیگر بعلاوه، تراس های زیبای این کافه برای عکس های اینستاگرامی عالی به نظر می رسند.

زمین بسکتبال پیگال Pigalle Basketball Court

زمین بسکتبال پیگال که بین دو ساختمان در پاریس واقع شده اند، به لطف زیبایی شناسی و خلاقیت در معماری و هنر، به یک جاذبه نمادین تبدیل شده است.

  • تلفیق
  • مد
  • هنر و فرهنگ

از این زمین ورزشی، محیطی بینظیر و چشم نواز ساخته است. بعلاوه چیدمان گرافیکی رنگ ها و شکل های ظاهری آن، این زمین ورزشی آن را به مکانی ایده آل برای گرفتن عکس های اینستاگرامی تبدیل می نماید.

مولن روژ Moulin Rouge

اگر بلیط هواپیما خود را به مقصد پاریس رزرو نموده اید خالی از لطف نیست که از قدیمی ترین مکان این شهر نیز تماشا کنید. کافه مولن رژ یکی از قدیمی ترین مکان های این شهر زیبا در محله پیگال و در سال 1885 تاسیس شده است.

این کافه قدیمی سالیان سال میزبان کنسرت های بسیاری از خوانندگان مشهور چون الویس پریسلی و جنت جکسون بوده است و امروزه از این باب بسیار شناخته شده است.

این مکان زیبا که به وسیله آدولف لئون ویلت طراحی شد، اولین ساختمان الکتریکی بود که در مرکز پاریس ساخته شد. پس زمینه زیبا با نور قرمز با آسیاب بادی، به خصوص در شب، این نقطه را برای تصاویر اینستاگرام باورنکردنی می نماید.

خیابان Rue De Luniversite

Rue De Luniversite خیابانی طولانی است که به علت قرارداشتن بسیاری از دانشگاه ها و سفارتخانه های مختلف در آن بسیار شناخته شده است.

این خیابان بعلاوه مملو از

  • هتل ها
  • مغازه ها
  • اقامتگاه های مجلل

است که فرصتی باورنکردنی برای یک تجربه عالی از تور پاریس ایجاد می نماید.

بیشتر مردم از انتهای این خیابان تماشا می نمایند، جایی که برج ایفل در آن واقع شده است و چشم انداز های زیبا با پس زمینه رویایی برای گرفتن عکس های باورنکردنی اینستا جلب توجه می نماید.

در هنگام شب در این خیابان میتوان بینظیرترین عکس هارا به علت وجود نورهای زیاد و رویایی تهیه کرد.

موزه Colonnes De Burenl

جهانگردان زیادی در جهان هستند که به این موزه علاقه بسیاری دارند این موزه پس از موزه لوور یکی از زیباترین و تاریخی ترین موزه های این شهر است

خیابان های اطراف این موزه دارای صحنه های زیبا برای گشت و گذار و گرفتن عکس های اینستاگرامی عالی هستند.

منبع: طاهاگشت
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: discountbook.ir شناسه مطلب: 2236

به "10 نمونه از اینستاگرامی ترین مقاصد پاریس (تور ارزان فرانسه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نمونه از اینستاگرامی ترین مقاصد پاریس (تور ارزان فرانسه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید